xxx

twórczo, odtwórczo, coś nowego... ludwikar@poczta.fm
Dziękuję za odwiedziny, dziękuję jeżeli zostawisz komentarz


Obserwatorzy

czwartek, 23 maja 2013

Kupno - sprzedaż

Od czego zacząć, od kupno czy od sprzedaż? Oczywiście od " kupiłam". Kupiłam cudeńka, pokażę nie wszystko, bo nie mogę jeszcze ujawnić. Oto filiżanka (kolejna, ale ładna, to jak nie kupić?). Miałam problem, bo wybór był trudny. Zachęcam do odwiedzenia Czaroduszki. Na zachętę pokażę swoja filiżankę.



To zdjęcie bez lampy i jest bliższe realnego wyglądu
Tu zabłysła lampa i pokazuje bogactwo kolorów.








Węże pojawiły się nowe i czekają na przygarnięcie. Pokażę, może komuś wpadną w oko i uzna, że chce je mieć.















Koraliki toho 11,0. Wzory z internetu, stąd (z tych linków) link

Dziękuję tym, którzy mnie odwiedzają, a Ci którzy zostawiają komentarz sprawiają mi dużą  radość.
Dobrego dnia:)

10 komentarzy:

  1. KOMPLECIK FAKTYCZNIE ŚLICZNY - KORALIKOWCE TEŻ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bożeno, za wizytę i wpis. Podobają mi się te moje wężyki i - czas zabrać sie za ukośniki:) Twoje filcowanki są cuuudowne.Pozdrawiam

      Usuń
  2. Och, lubię takie ceramiczne cudeńka :)
    A z koralikami szalejesz :) Ja na takie piękne wzorki jestem za leniwa :D
    Pozdrawiam ciepło z zimnego dziś Wrocka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, dziekuję. Każdemu cos innego pasuje i to dobrze, mamy urozmaicenie.Pozdrawiam Cię:)

      Usuń
  3. świetne bransoletki, fajnie dobrane kolorki
    a w tej pięknej filiżance poproszę kawę jutro rano ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne Kasiu, nie ma sprawy, będzie w tej.:) Dziekuję Ci za komentarz, Twoje pochwały są dla mnie bardzo cenne, bo przecież Ty mnie zaraziłaś i prowadzisz przez trudny początek.Dziękuję

      Usuń
  4. Ale mnie kusi,żeby zrobić sobie choć jedną bransoletkę!Widziałam te wzorki , tylko zebrać się nie ma jak!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za wizytę. Hm no cóż - jak się nie zbierzesz.... Pozdrawiam

      Usuń
  5. Śliczne bransoletki. Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń