xxx

twórczo, odtwórczo, coś nowego... ludwikar@poczta.fm
Dziękuję za odwiedziny, dziękuję jeżeli zostawisz komentarz


Obserwatorzy

czwartek, 6 lipca 2017

Wiśniowo

Wiśniowo z przygodą. Zobaczyłam włóczkę TU u Agnieszki, która należy do grona artystek farbujących, a ta włóczka do mnie przemówiła. Nie jestem fanką czerwieni, ale jak przemówiła, to nie ma wyjścia. Jest prawdziwie wisniowa, co nie na wszystkich zdjęciach jest widoczne ( w sklepie aktualnie nie ma tego koloru). Wydawało się, że będzie w sam raz do projektu Granito. Czas, a właściwie to co się w tym czasie działo, nie sprzyjało szybkiej robocie. trochę trwało....Okazało się, właściwie wiedziałam o tym od początku, że moja nitka i nitka oryginału różnią się grubością. Trochę kombinowania i liczenia - jest. Z efektu jestem zadowolona. Zadowolona - a nie bardzo zadowolona-. Nie lubię spadających ramion, przynajmniej nie na sobie.
Na zdjęciach bardzo widoczna jest róznica w kolorze, jak kreska z linijką. W realu aż tak nie jest. Tę różnicę zauważyłam jak suszyłam po blokowaniu, wcześniej nie rzucała się w oczy. Taki chochlik, złośliwie utajniony. Przecież nie będę pruła TERAZ:) . Musnęłam tę wiśnię szmaragdem, też od Agnieszki z 7oczek. Mam kilka sklepów ulubionych, niewiele - kilka. Niektóre ulubiona dawno, niektóre teraz. Przyjemnie jest odkrywać nie tylko śliczne nitki, ale śliczne właścicielki. Pomogą, podpowiedzą, szybciutko wyślą, gadżecik dorzucą. Nie, nie jestem wymagająca, że prezencik obowiązkowy. Jednak odkrywanie, że jestem traktowana życzliwie, czasem nawet osobiście - no niech ktoś powie, że tego nie lubi. Fakt, że mogę liczyć na podpowiedź, co z czym połączyć, jak to jest w realu - zdjęcie to tylko zdjęcie, monitory pokazują różnie - dla mnie ma znaczenie. Na Agnieszkę zawsze mogę liczyć w tym względzie. Dzięki Agnieszko. Teraz pokażę swój sweterek.proszę bardzo.
































Pozdrawiam zaglądających, pozdrawiam i dziękuję, za każde zostawione słowo. Lubię czytac co zostawiacie. Dobrego dnia:)

44 komentarze:

  1. Piękna czerwień:) Dobrze, że nie ma w sklepie bo bym kupiła:) Sweterek bardzo fajny ciekawy patent z kieszeniami:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweter rewelacyjny,prosty,taki lubię,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, ja też lubię.Trochę się obawiałam, bo te przeliczanie oczek na inną włóczkę...Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ludwisiu, pięknie wyglądasz w tej bluzeczce, a zrobiłaś ją perfekcyjnie, jestem zachwycona:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu dzięki:)Z tym wyglądem to wiesz, jak u Czubaszek "nienachalnej urody".Pozdrawiam

      Usuń
  4. Bardzo fajny sweter, nowoczesny w formie i piękny w kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny sweterek (moim zdaniem ładniejszy niż oryginał, pięknie dobrałaś kolory). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, pozdrawiam. Kolor to zasługa nie moja

      Usuń
  6. Kolor bardzo optymistyczny, bardzo energetyczny i niezwykle twarzowy. Fajny ten sweterek z kieszeniami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Kieszenie czasem się przydają:)Pozdrawiam

      Usuń
  7. Pięknie wyszło! A i włóczka zacna skoro pochodzi od Agnieszki.
    I kieszonki, to jest coś co baaardzo lubię. Ja za czystą czerwienia w garderobie (u siebie) też nie przepadam, ale za taką smakowitą wiśnią jak najbardziej tak. Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Starałam się, żeby wyszło. Jestem zadowolona. Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  8. Ludwiko, cudny ten sweterek i bardzo Ci w nim do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, ze sie zdecydowalas na ten kolorek. Energetyczny bardzo. Kieszenie cudo. Ramion opadajacych tez nie przepadam. W tym modelu ta linia wzdluz kamufluje miejsce, gdzie sa rekawki, wiec jest niestandardowo. Fajnie miec taka czesc garderoby troche na luzie. Pieknie Ci w nim, brawo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. on do mnie przemówił ludzkim głosem:) Dziękuję CI i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  10. Przepięknie :-) bardzo twarzowy ten kolor, pięknie razem do siebie pasujecie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny swterek i kolorek i ślicznie pani w nim :-) podziwiam za ogarnięcie tego projektu w angielskim, dla mnie to ciągle za trudne.....pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Cieszę się, że wpadłaś do mnie. Zapraszam.

      Usuń
  12. Wybrałaś bardzo twarzowy kolor, ożywia cerę. A przełamanie go turkusem to super pomysł. Świetny projekt.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny sweterek wyszedł, też nie przepadam za czerwienią, ale ta wygląda bardzo zachęcająco :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czasem bywa, niby czerwień, a okazuje się, że czasem bywa pociągająca. Dziękuję Ci i pozdrawiam

      Usuń
  14. Bardzo fajny sweterek.Kieszenie super.Ciekawy projekt.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Cieszę się, że mnie odwiedziłaś

      Usuń
  15. Maraja
    Piękny kolor piekny sweterek zresztą jak zwykle
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ludwiko już pisałam, przepiękny sweterek, i Tobie w nim przepięknie, i te kieszenie, nic tylko wiśni do nich napakować hihi. Pozdrawiam cieplutko arzfu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię i dziękuję. A wisnie to moje ulubione letnie owoce.Pozdrawiam

      Usuń
  17. Piękny sweter i bardzo twarzowy, nie rozumiem dlaczego się z czerwieniami nie lubisz :) Kieszonki super! Pozdrawiam Ludwiko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo. Czerwień zaprzyjaźnia się z moim przemrożonym nosem i żyłkami,ale czasem pomimo tego spisku, decudyję się. Ta jest wyjątkowo ładna (jak dla mnie0. Pozdrawiam cieplutko (i troche deszczowo).

      Usuń
  18. Ludwiczko piękny sweterek Sobie zrobiłaś, kolorek jest cudny:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Graziu, miło, że wpadłaś do mnie. Pozdrawiam:)

      Usuń
  19. Już pisałam na fb i tutaj też powtórzę. Sweterek cudny, kolorek też i po prostu pięknie w nim wyglądasz. Chyba warto polubić się z czerwieniami , bo bardzo Ci w nich do twarzy :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, dziękuję. Przyznam, że się polubiliśmy. Miło czytać takie pochwały mojego dziergania. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  20. Kolor piękniasty, absolutnie mój. Ale widzę, że nie tylko mnie w takim kolorku dobrze :) Piękna praca. Nabieram coraz większej ochoty na ten wzór. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cie serdecznie i dziękuję:)Pozdrawiam Cię i czekam na Twój sweter:)

      Usuń
  21. Jak dla mnie rewelacja ! Wzory Joli są świetne , a wykonanie Pani Ludwiko , jak zwykle mistrzowskie . Kolor bardzo twarzowy , po prostu "zazdraszczam " !
    Pozdrawiam - Marzena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj:)Bardzo Ci dziękuję, chociaż z tym mistrzostwem to troche na wyrost. Oczywiście cieszę się, bo nic tak dobrze nie robi jak komplement, nawet naciągany:)Dzieki, pozdrawiam:)

      Usuń
  22. Świetny sweterek, kolor, fason a kieszonki to jak dla mnie wisienka na torcie.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki, miło, że wpadłaś:) Lubię ten sweterek i chętnie noszę. Pozdrawiam Cię serdecznie

      Usuń