xxx

twórczo, odtwórczo, coś nowego... ludwikar@poczta.fm
Dziękuję za odwiedziny, dziękuję jeżeli zostawisz komentarz


Obserwatorzy

środa, 28 grudnia 2022

Coś się kończy coś przychodzi

 Odchodzi 2022. Bogaty w przeżycia raczej smutne, trudne. Taka szkoła przetrwania - ale przetrwaliśmy. Choroby, wrogość wzajemna, wojna. Wojna u sąsiadów , bardzo odbijała się na naszej codzienności. Strach i wrogość - chyba najbardziej widoczne. Tak wiem, także życzliwość i pomoc takie mniejsze, niesmiałe, wyszydzane , krytykowane. Mam nadzieje, że będzie inaczej lepiej i ten nadchodzący 2023, lepiej zapisze się w naszej codzienności.

Osobiście sporo chorowałam , co odbiło się na dzierganiu - nie było, prawie nie było.

Rzutem na taśmę udało mi się zdążyć z mikołajowym sweterkiem. Dawno zakupiona włóczka alpaka w Zapachu Trzcin doczekała się realizacji. Pokażę kilka zdjęć które w ostatniej chwili w tych deszczowych ciemnych dniach zrobiłam.













Na 2023 rok życzę Wam i sobie Pokoju i pokoju .życzliwości, szacunku dla siebie i innych. Nie dajmy się dzielić, oblewać nienawiścią, nietolerancją.

Do spotkania w lepszym 2023.

Dziękuję że odwiedziliście mnie.


14 komentarzy:

  1. Maraja
    Jak miło znowu odwiedzić,sprawdzić co nowego udało się udziergac ,poczytać co słychać.
    W nadchodzącym,Roku życzę zdrowia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Marajo :) Dziekuję i zyczę Ci dobrego roku

      Usuń
  2. Piekny sweter, życzę zdrowia i pokoju na ten Nowy Rok.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez żalu będę żegnać odchodzący rok, mam nadzieję na lepszy 2023.

    Życzę Ci zdrowia oraz ochoty i siły do dziergania, bo z Twoich drutów schodzą cudowne udziergi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam nadzieję że będzie lepszy. Dzięki że wpadłaś

      Usuń
  4. Ludwiko, dobrze, że zrobiłaś ten sweter, bo jest super. Bardzo ciekawa włóczka. Życzę ci dużo, dużo zdrowia, głowy pełnej pomysłów , pięknych włóczek i abyś pojawiała się częściej:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak miło znów Cię zobaczyć, przeczytać. Dzianina cudowna. Życzę lepszego Nowego Roku zdrowotnie, dziewiarsko. Dużo miłości, radości i pokoju nam wszystkim:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) Jasne,niech ten rok będzie dla nas dobry

      Usuń
  6. Piękny sweterek, wszystkiego dobrego Ludwiczko w Nowym Roku ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. No i niewiem dlaczego ale znowu mam problemy z logowaniem, niby jestem zalogowana a tub pokazuje ze nie. W każdym razie moja droga dużo ciepłych dni, serdecznych ludzi i zdrowia w nowym roku. Anna

    OdpowiedzUsuń