xxx

twórczo, odtwórczo, coś nowego... ludwikar@poczta.fm
Dziękuję za odwiedziny, dziękuję jeżeli zostawisz komentarz


Obserwatorzy

wtorek, 9 maja 2023

Po przerwie, na kolorowo

 Pół roku minęło, mignęło , ani się obejrzałam. Co robiłam ? - z dziergania baaardzo niewiele. Aż pojawilo sie, na kolorowo .Robiłam, odkladałam, zapomniałam, przypomniałam - znowu robiłam, potem czytalam, potem "nic nie robiłam" - dzialo się. 

Lubię chusty, nawet bardzo. Lubię duże - ta duża nie jest. Jakoś mi umknęło, że estonka lubi grubsze druty, bo się puszy po praniu. Ot tak, chwilowo uciekła mi z głowy ta informacja. Potem nie chcialo mi sie pruć (bo nie znoszę), potem zapomiałam, ze przy tych drutach (nr 3) spokojnie trzeba zrobić jeden pas więcej. Jest jak jest. 

Lubię ten wzór, tym bardziej urozmaicony przez Dorotę Radzyńską i Agnieszkę Paprzycką- Smolak, lubię estonkę - i tak "się zrobiło". Nie pytajcie, proszę, o kolory, bo metki znudziły się czekaniem i gdzieś wyemigrowały.

Rozmiar chusty 180x80. Ciekawe, czy uda mi się zamieścić jakieś zdjęcie. Mam taki problem, że jak zdjecia z telefonu przeniosę na komputer, to one tak się chowają, ze niekoniecznie je znajduję.





























Brawo, udało się.

Może zrobię jeszcze jedną..mam estonkę. Hm, nie najpierw skonczę bluzeczkę (chyba).

Bardzo dziękuję  Wszystkim, którzy zaglądali tu, mimo, że nic nowego nie pojawiało się. To także był ważny powod, mobilizujący mnie .

Dziekuję za zajrzenie, dziękuję, jeżeli zo stawisz jakieś słowo.

16 komentarzy:

  1. Dobrze, że jesteś z powrotem. I to z przytupem, bo chusta jest piękna! I jakie śliczne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  2. Maraja
    Jak zwykle piekna chusta.Dobrze że jesteś Lubie tu zagladac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marajo, dobrze jesteś. Jak wpadasz, to jest normalnie i cieplo. Buziaki

      Usuń
  3. Ależ piękna chusta! Takiej jeszcze nie widziałam. I te kolory!
    Pozdrawiam, Maria2

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiałam już na Fb, ale i tu napiszę, przepiękna chusta! Piękne kolory i jak zwykle perfekcyjnie wydziergana- Podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziekuję, ze zechciało Ci się tu zajrzeć.Pozdrawiam

      Usuń
  5. Cudowna chusta, takie kwadraty to wyższa półka, Tobie wyszła wspaniale.To czekam na bluzeczkę.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję bardzo. Czy ja wiem, czy wyzsza? Wiesz, gdybym miała zrobić schemat, to bym poległa- ale wykonanie to już jak każdy enterlack.

      Usuń
  6. Cudności! Ależ misterna robota! Robota, nie robótka, bo rozmiary słuszne.
    Powrót do blogowania z przytupem🤣

    OdpowiedzUsuń
  7. Chusta jest cudowna.Serdecznie pozdrawiam.Irena z Braniewa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale niespodzianka jak milo. Dziekuje Ci bardzo.

      Usuń