xxx

twórczo, odtwórczo, coś nowego... ludwikar@poczta.fm
Dziękuję za odwiedziny, dziękuję jeżeli zostawisz komentarz


Obserwatorzy

wtorek, 23 kwietnia 2019

Zaległości

Dziwny jest ten czas.Żeby nie pogubić sie do reszty, skupię sie tylko na dzierganiu, a właściwie na wydzierganych rzeczach.
Mozaika nieustannie kusi mnie ( brioszka też). Powstała więc chusta, już czas jakiś temu. Powstała z merino z Zagrody, które leżało, leżało... ze trzy lata chyba.Trudno było je połączyć z inną nitką, takie kapryśne. Aż tu we Włóczkach Warmii pojawiła się orzechowa posypka. Pasuje jak ulał. Zrobiłam próbkę - super, diamenty jak znalazł. Powstała więc chusta wg projektu Sylvie Ras Mam książkę i wzór jest stamtąd. Chusta jest bardzo ciepła, dużą, taka jak lubię. Tradycjnie robię mozaikę na grubszych drutach. Zużyłam 1300 m nitki.































Zrobiłam też zwykły zwyklak, szaraczek z tweedu. Jest bardzo ciepły,aż mnie zaskoczył. Taki najprostszy - ale mnie sie podoba.


























I to by było na tyle. Dziekuję Ci, że mnie odwiedziłaś. Dobrego dnia

21 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chusta jest po postu cudowna,kolory pięknie ze sobą się komponują.Sweterek wcale nie zwyklaczek uroku dodaje mu wykończenie dołu i rękawków.
    Pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta jest po postu cudowna,kolory pięknie ze sobą się komponują.Sweterek wcale nie zwyklaczek uroku dodaje mu wykończenie dołu i rękawków.
    Pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Maraja
    Jak zwykle piekne prace pokazujesz.
    Zeyklaczek nie taki znowu zwykły.
    Precyzja wykonania jak zawsze zachwyca.
    Chusta cudo.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie najprostsze są najtrudniejsze do obmyślenia i zarazem najbardziej eleganckie. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne kolory dobrałaś do tej chusty!!!! Posypka łagodzi błękit i dodaje smaku. I pięknie pasuje do zwuklaka, który ma mnóstwo detali i powodują, że to nie jest taki sobie zwyklak.
    Pozdrawiam gorąco i słonecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję:) Zwykaki tak mają - niby są, a nie są. Słonecznie pozdrawiam

      Usuń
  7. Chusta cudna, włóczka świetnie dopasowana.Sweterek w moim guście, zwykły , ale nie do końca . . .Pozdrawiam😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że wpadłaś Marcepo. Dziękuję i ozdrawiam

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko super, ale chusta skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ludwiko robisz piękne udziergi.pozdr.cieplutko Grazyna

    OdpowiedzUsuń