xxx

twórczo, odtwórczo, coś nowego... ludwikar@poczta.fm
Dziękuję za odwiedziny, dziękuję jeżeli zostawisz komentarz


Obserwatorzy

poniedziałek, 28 maja 2018

Brillant

Włóczka zakupiona ... no dawno, nie pamiętam kiedy. Teraz nie widzę jej w sklepie już. Zakupiona TU .
Czekała na swój czas - i doczekała się. Spodobała się mojej siostrze, która z drutami zaprzyjaźniona nie jest, to zrobiłam jej sweterek urodzinowy. Podobał się , czyli jest dobrze.
Włóczka cieniutka, ze zdziwienie m poczytałam na raverly, że robią na drutach wcale nie cienkich (3,0-3,5). Az tak nie zaryzykowałam. Zrobiłam na 2,75. W motkach nie widać bylo, że jeden jest wyraźnie ciemniejszy, a w robocie owszem. Na szczęście ten ciemniejszy trafił na dół sweterka, więc całkiem przyzwoicie .Troszeczkę stresowałam się bo dwie terminowe robótki rozpoczęłam - udało się obie w terminie zrobić. (Druga to chusta testowana, więc pokażę jak będzie mozna). 

























Cieszę sie, że udało się "na ludziu". Modelce - właścicielce dziękuję.
I co Wy na to? Ja uważam, że jest ok. 
Maj u nas jest bardzo świąteczny, bardzo. Oprócz państwowych świąt mamy urodziny duże i małe, imieniny - nazbieralo się. Jest też mniej radosna, pierwsza rocznica śmierci.
 Ptaki śpiewają, akacja pachnie. Lubię ją także dlatego, że zasłania mnie od ulicy. Dla równowagi, mniej majowo , smutno i denerwująco spotkanie z bezczelnością władzy, popis traktowania słabszych i bardziej zależnych. Miałam nadzieje, że juz będzie tylko  normalniej, że wolność        jest wartoscia, którą już tylko szanować będziemy. Ech...
Dziękuję, że mnie odwiedziłaś, że chciało ci sie zajrzeć tu. Ciekawa jestem każdego komentarza i za każdy dziekuję.
Do spotkania...(Mam nadzieje, że także na drutozlocie).

20 komentarzy:

  1. Baaardzo mi się podoba. Z tymi poszerzanymi lekko bokami idealny fason dla mnie. Świetnie Ci się udał.Widać, że modelka zadowolona i prezentuje go ochoczo. Wzór swój czy to dzieło którejś z naszych projektantek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Ci bardzo. Wzór w trakcie roboty powstawał, rodził się w mojej głowie . Pozdrawiam

      Usuń
  2. Super ! Kolorek mój a wzorek interesujący. Czasami najlepsze pomysły rodzą się w czasie dziergania, na bieżąco. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że odwiedziłaś mnie. Miło, że podoba Ci się moja praca :)

      Usuń
  3. Piękny sweterek,kolor cudny.Forma prosta z małym detalem, tak jak lubię.Dobrze się złożyło, że jeden kotek był ciemniejszy, fajny efekt ombre.Widać że właścicielka zadowolona, a to najważniejsze. Pozdrawiam i czekam na więcej . . .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję. Też lubię proste formy, a w tej włóczce w zasadzie tylko proste sie sprawdzają.

      Usuń
  4. Swietnie Ci poszlo to wymyslanie na biezaco. Gratulacje, bardzo mi sie podoba. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażyno dziekuję bardzo. Ciepłe, a właściwie gorące serdeczności ślę

      Usuń
  5. Piękności wielkiej :-* Kiedy ja dojrzeję do sweterka ? No kiedy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki . A jestes pewna, że nie dojrzałaś? :)

      Usuń
  6. Maraja
    Piekny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny sweterek, fajnie się prezentuje. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta Twoja siostra to prawdziwa Szczesciara Ludwiko. sliczny prezent dla niej wydziergalas. Kolor jest piekny i fason tez: prosty i piekny z drobnymi detalami. Jestes mistrzynia w tych misternych udziergac! Moze tez mnie adoptujesz na siostre? ;-) tez mam niedlugo urodziny ;-)
    Serdecznie pozdrawiam, ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anju dziekuję serdecznie. Miło słyszeć takie ciepłe słowa. Nawet nie protestuję, a co tam - chwalą, to sie cieszę. I co , że drobna przesada? Będziesz w Toruniu? Byłoby miło. A urodziny kiedy? Buziaki

      Usuń