xxx

twórczo, odtwórczo, coś nowego... ludwikar@poczta.fm
Dziękuję za odwiedziny, dziękuję jeżeli zostawisz komentarz


Obserwatorzy

niedziela, 8 lipca 2018

Jeszcze raz Potala

Moja siostra zaskoczyła mnie - tez chce kardigan, taki jak ostatni, czyli Potala ma byc. Dobrze, chce to chce, nie ma rady, zrobic trzeba. Obejrzałam włóczki i nic nie rzuciło mi się w oczy , żaden kolor nie pasował do zleceniodawczyni i do projektu jednocześnie. Ale przecież są życzliwe artystki od farbowania. Tym razem niektóre na urlopie, co nie znaczy, że nie ma możliwości. Kolejny raz skontaktowałam się z Hanią , zapytałam czy nie przymierzaja sie do farbowania Tu i - kolejny raz, życzliwie potraktowana wybrałam sobie Cozy Merino Purple Nightfall. Osobiście wolałabym kolor nieco jasniejszy, ale moja siostra w czerń zapatrzona, to dla niej jest ok.
Często zaczynając robótką mam obawy, czy nie będzie za mała i zdarza sie, że robię za dużą. Tak bylo i tym razem, więc zaliczyłam prucie - ale co tam. dziewiarka bez prucia to nie dziewiarka. Mam nadzieje, że będzie dobry. Okaże się, bo jeszcze trzeba wysłać i dopiero przymierzony będzie. Tak się ułożyło, że każda z nas to inny rozmiar - tak różnorodnie.
Projekt Hani TU. Druty nr 2,75 i nr 2,5. Włóczka Cozy merino 400m/100 g. Wyrobiłam 4,5 motka.



















Cieszę się, że zaglądacie wiernie tutaj, witam nowych Obserwatorów i zapraszam do rozgoszczenia się. Miło jak pojawia się komentarz. Dobrego dnia , chociaz czasy mało dobre. Dbając o zdrowie psychiczne, tym razem ani słowa głębszej refleksji nad życiem i Ojczyzną. Pozdrawiam Was

26 komentarzy:

  1. Maraja
    Farciara ta Twoja siostra .
    Znowu piękne wykonanie.
    Suupeer kardigan.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny sweter. Siostra na pewno jest zadowolona :))
    Bardzo przyjemne kolory.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, że wpadłaś do mnie. Włóczka jest sliczna, co nie zawsze udaje mi sie pokazać na zdjęciu. Pozdrawiam Cie serdecznie

      Usuń
  4. Świetny ten kardigan. Włóczka też urocza.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję:) Miło, że znalazłas dla mnie czas. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Bardzo ładny sweter wszystko idealnie dobrane i krój i włóczka, siostra napewno będzie zadowolona żeby tylko rozmiar wpasował się w całość bo przykro by było pruć.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuję:) Myslę, że wszystko będzie ok

      Usuń
  6. Cudowny! Śliczny kolor! Dobrze ma siostra z taką siostrą🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię . Kolor sliczny, projekt sliczny (to zasługa nie moja).Ja tez mam szczęście, że mam taka siostrę . Pozdrawiam Cię serdecznie

      Usuń
  7. Świetny sweterek, cudne wykonanie a i wzór piękny.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Uszczęśliwisz siostrę tym pięknym sweterkiem. Też mam ten wzór, chciałabym żeby wyszedł mi równie piękny sweterek, jak i Tobie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu na pewno wyjdzie piekny. Mysle, że pochwalisz sie. Pozdrawiam

      Usuń
  9. Pękny Kardigan:) Farbowanie takie jak lubię z przebarwieniami, cudne efekty daje, a Twoja praca jak zwykle bardzo staranna:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. I znowu pięknie... czekam na kolejne takie wykonania. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. Ciesze sie, że się podoba Tobie. A dzisiaj własnie dostałam info od siostry. DOBRY, pasuje i zadowolona .

      Usuń
  11. Ludwiko, juz chyba poprzednio prosilam o zaadoptowanie mnie na siostre! Taka siostra jak Ty to SKARB! Kardigan jest cudowny. Pieknie dzwonie wydziergalas. Siostra pewnie super zadowolona! Calsuski, ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki, dzieki :) Przemysle Anju tę adopcję :) Czt bedziesz w Toruniu? Buziaki

      Usuń
  12. No ba - górna półeczka, jak zwykle. A kolorek wyjątkowo smakowity :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie się przymierzam do tego wzoru :) Potwierdziłaś, że piękny!

    OdpowiedzUsuń