xxx

twórczo, odtwórczo, coś nowego... ludwikar@poczta.fm
Dziękuję za odwiedziny, dziękuję jeżeli zostawisz komentarz


Obserwatorzy

sobota, 3 marca 2018

Nieoczywiste

Od jakiegoś czasu, wcale nie krótkiego, patrzyłam na chustę - i odkładałam . Szczerze mówiąc wydawała mi sie trudna. Nie zastanawiałam sie bardziej szczegółowo - bo przecież jeszcze nie robię. Tak mam, że na zapas nie kombinuję. Może to wada, a może nie. Kiedy na fc w grupie Chusty i szale razem dziergane pojawiła się ona - uznałam, że to ten czas. Wprawdzie mam do zrobienia sweterek cieniuchny dla siostry, jednak nie mam jasnej wizji jaki ma być. No to chusta. Popatrzyłam w zapasy i , prawie nie mam z czego. No nie, tyle włóczek, to musi cos być. Przemówiły do mnie trzy to je wzięłam. Jedna   z Dziergaczek artystek ( na serio artystka) uznała, że kolory każdy z innej planety, niekoniecznie do siebie pasują. Bardzo liczę sie z jej zdaniem - ale nie chciałam zmieniać. Mnie się podobały i uznałam, że zrobię jak mi w "duszy ( a właściwie w oczach) gra. To prawda, że połączenie niekoniecznie oczywiste, tylko kto powiedział, że ma być oczywiste?
Jest to tez druga chusta, na którą wyszło mi mniej włóczki, niż innym. Skąd ? nie wiem. Wszystko wg projektu, wszystko się zgadza, - a włóczki mniej. Tylko niecałe 300 g, a przewidywane jest 400. Jest jak jest, Mała nie jest, 200x100 cm. Głównie włoczki Warmii (Mirella) dwa kolory i trzeci chyba Delight, chociaż pewna nie jestem na 100%. Dla mnie jest bomba. :) A dla Was?
wzór TU , druty nr 3.





























Dziekuję za wizytę. Jak zostawisz slad, to ucieszy mnie szczególnie. Dobrego dnia, zimowego ale słonecznego. Jak komus potrzeba, to kilka promyków przesyłam :)

34 komentarze:

  1. Jest piękna i kolory doskonale się zgrywają. W tym projekcie o to chodzi by kolory dały czadu. Noszę się i ja z zamiarem na chustę tym wzorem, nie jestem pewna czy sobie poradzę. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urso dziekuję bardzo. Miło, że mnie odwiedziłaś. Jestem pewna, że Ty na pewno zrobisz taką spokojnie. Twoje prace są najlepszym argumentem za. Jakby co, chetnie pomogę. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Maraja
    Może połączenie nie oczywiste ale jak zawsze piękny efekt.
    Po prostu piękna.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marajo na Ciebie zawsze mogę liczyć :) Dziekuję Ci :)

      Usuń
  3. Wyszło świetnie. Jeżeli chodzi o kolorystykę to kojarzy mi się z pagórkowatym polem zasypanym śniegiem, w jednym miejscu jest go więcej, w innym mniej, a jeszcze w innym wcale go nie ma, tylko goła ziemia. Piękna robota. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kłaniam sie nisko i dziekuję. Tak to wymalowałaś, że prawie widzę ten pejzaż. Zamierzam robić drugą, oczywiscie nie taką samą w kolorach. Pozdrawiam Cie i zapraszam

      Usuń
  4. A mi od razu wpadły w oko kolory i wyrazisty wzór - razem wszystko bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło, dziekuję. Cieszę się, że wpadłaś odwiedzic mnie

      Usuń
  5. Świetna chusta. Kolorystycznie też bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, dziekuję.Miło, że nie tylko mnie się podoba.

      Usuń
  6. Piękna ! Też taką chcę, ale nie wiem czy dam radę, wydaje mi się trudna do zrobienia. Kolory zabójcze w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Bardzo mi się podoba. Gratuluję i pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cie, dziekuję i zachęcam, żebyś robiła. Nie jest trudna, naprawdę. Rób i ciesz się. Chętnie pomogę, gdyby była potrzeba.

      Usuń
  7. Chusta jest przepiękna .
    Kolory bardzo do siebie pasują. Chociaż gdybym widziała moteczki nie pomyślałabym, że to może tak ładnie wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Taką chustę, w takich kolorach chętnie bym nosiła. O gustach nie dyskutuje się, Tobie podoba się i jest dobrze. Sama chusta podbiła moje serducho. Przymierzam się do niej równiez ,tylko nie mogę zdecydować się na konkretne niteczki. Do następnych mrozów może udziergam ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Ci :) Wiesz, tak mysle, że na wiosnę też się przyda, więc bierz się za Miss Grace .Powodzenia. Aha i koniecznie pochwal sie:0

      Usuń
  9. Cieszę się, że zaufałaś sobie i swoim oczom, warto było! A swoją drogą to jedna z zalet dziergania: motki może i nie pasowały do siebie, ale nitki w robótce współpracują idealnie. Serdeczne pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuję, miło czytać. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  10. Jak ja lubię oglądać Twoje prace i cieszę się że jedną z nich mogę się codziennie otulać. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie, że Ci nieco ciepłych mysli przekazuję :0 Miło, że wpadasz do mnie, pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  11. Bardzo pieknie jej w tych kolorach. Dobrze, ze nic nie kombinowalas, bo jest cudnie 😘🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki, czyli czasem warto zaufać sobie :)Pozdrawiam serdecznie bardzo.

      Usuń
  12. Ludwiko, kolorystycznie wyszła wspaniale! Widziałam te chusty na fb u innych i powiem Ci, że najlepiej wychodzą właśnie takie kontrastowe. Nie są mdłe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię witam, tęskniłam za Tobą. Dziekuję i cieszę sie, że podoba Ci się moje dzieło. Buziaki

      Usuń
  13. Brak słów. Powiem /napiszę/ PIĘKNA. Pozdrawiam Maria.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mario dziekuję Ci bardzo. Miło, że Tobie tez sie podoba. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  14. Jest Pani mistrzynią łączenia kolorów i włòczek, z czym ja mam problem.Jak dla mnie bomba! Pozdrawiam - Marcepa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, chyba sie zaczerwieniłam. Dziekuję Ci. Może warto spróbowac "po swojemu" i okaże sie, że tez jestes mistrzynią? Pozdrawiam.

      Usuń
  15. Tez chodziłam koło tego wzoru jak koło jeża. Mówisz iż nie jest trudny, chyba uwierzę bo dla takiego cudeńka warto się potrudzić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) Naprawdę nie jest trudna, rób. Dzieki, ze mnie odwiedziłaś:)

      Usuń
  16. Pięknie ci w duszy zagrało! Dobrze, że zaufałaś swojej intuicji, bo wyszło pięknie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuję, cieszę sie, że mnie odwiedziłaś i że podoba Ci się . Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  17. Bardzo mi się podoba chusta;czasem tak nieoczywiste połączenia kolorów właśnie dodają coś ciekawego,niepokojącego dzianinie,co przyciąga wzrok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię i dziekuję. Miło, że jesteś i wspierasz mnie:)Pozdrawiam

      Usuń