xxx

twórczo, odtwórczo, coś nowego... ludwikar@poczta.fm
Dziękuję za odwiedziny, dziękuję jeżeli zostawisz komentarz


Obserwatorzy

środa, 14 lutego 2018

Różana....(na walentynki:))

Tak się złożyło, że walentynki witam chusta różaną. Różaną w kolorze.Tradycyjnie powiem, że jest znacznie ładniejsza niż pokazują zdjęcia - ale cóż, standart. Projekt TU już wcześniej przemówił do mnie, musiał jednak odczekać na ten właściwy dzień . Nie tak dawno był wszechobecny, nieco odczekałam. Jak juz mnie olsniło, to okazało się (też standart), że akurat nie mam nań włóczki. To bardzo ciekawe, że mimo sporych zapasów, na to co chcę zrobić - nie ma. Może ktoś wyjaśni kiedyś to zjawisko. Przejrzałam półki sklepowe i - do tego koloru nie ma drugiego, ten mi sie nie podoba... Na szczęście, z pomocą  Agnieszki , dużą pomocą zdecydowałam się. Jakoś tak wyszło, że zrobiło się różano, co mnie zadziwiło, bo świadomie i dobrowolnie nie wybrałabym takich motków, nie ,nie. A tu proszę bardzo - wzięłam i bardzo mnie całość zauroczyła. Podoba mi się niezwykle (dlatego żałuję, że nie do końca widać na zdjęciach). Jeden z moteczków ma kolor właśnie Różany ogród i tak myslę o całej chuście.
Jest taka jak lubię, dużą, otulająca, 100x260 cm. Ponieważ jest miękka, łatwo sie okręca tak jak chcę.
Wspomnę jeszcze o drutach , które są nadzyczajne, jak dla mnie. Pierwszy raz mam druty, które nigdzie nie haczą, nie wymagają pomocy przy przesuwaniu, nie irytują mnie łaczenia, prze które niechętnie prześlizguje sie nitka. Żałuję, że nie ma cieńszych niż nr 3 ( na takiej grubosci dziergałam).Do tego bambus - no cud miód, sama radość. Żyłka jest obrotowa, no rewelacja. Druty nabyłam TU, poczytawszy recenzję właścicielki sklepu. Jakie druty?- TULIP.
Chusta jest z merino 4 ply superwash, 4 kolory : Rose garden, Olive Grove,Winter Mood, Blossom i Salomon. Łącznie 345 g


























































Poszalałam z tą ilościa zdjęć? No, troszeczkę.
Co powiecie o tej mojej różanej? 
Dziekuję za odwiedzenie mnie, za komentarze,jakby ktos zdecydował się zostać na dłużej i obserwować - bardzo dziekuję.
Do nastepnego spotkania tu, lub na innym blogu.

32 komentarze:

  1. Kolory pięknie zgrane, chusta bardzo mi się podoba, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, że wpadłaś do mnie, miło czytać takie pochwały.

      Usuń
  2. Przepiękna chusta,wspaniałe kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna chusta, taka cukierkowa, a jednocześnie delikatna, subtelna. Wzór tez mi się podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) W realu jest nieco mniej cukierkowa

      Usuń
  4. Przepiękna chusta, kolory dodają uroku...

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna chusta zrobiłabym sobie taką dużą do opatulania się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że Ci sie tez podoba. Lubię duże, powodzenia w dzierganiu do opatulania się:)

      Usuń
  6. Nazwa bardzo pasuje do niej.Dobór kolorow mnie powalił, wykonanie piękne jak zwykle. Fantastycznie rozpoczęty rozbitkowi rok. Muszę się ostro zabrać do pracy za Pani przykładem.Miło .że można podziwiać takie udziergi 😋ozdrawiam -Marcepa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za podziwianie i zachecam do dziergania, które z ciekawoscią zobaczę.Pozdrawiam

      Usuń
  7. Przepiekna, szkoda, ze nie stoje podrugiej stronie plotu bo bym ja podwedzila:)))) Pieknie dobralas te kolorki, CUDO!!! POzdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, cieszę się. Zachęcam do realizowania ochoty :)Pozdrawiam

      Usuń
  8. Super cieplutko wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki, cieszę się, że mnie odwiedziłaś :)

      Usuń
  9. Piękna chusta w ślicznie skomponowanych kolorach. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ohohoh, jak dawno Cie nie było, tym bardziej cieszę się i dziekuję.

      Usuń
  10. Piękna.. różana.. i jeszcze merino.. Nic tylko się otulać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię, tak tylko sie otulić, to prawda. Zapraszam:)

      Usuń
  11. Maraja.
    Piękna chusta mistrzowskie wykonanie .Jest czym ko cieszyć.
    Poz drawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekna :) gratuluje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Ci bardzo. Pozdrawiam prawie wiosennie:)

      Usuń
  13. Piękna chusta!!!!!!!serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna chusta,kolory choć nie moje to wyglądają cudnie :)
    pozdrawiam aga

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz talent Ludwisiu do pięknych udziergów i doboru kolorów, każdy zestaw jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń