xxx

twórczo, odtwórczo, coś nowego... ludwikar@poczta.fm
Dziękuję za odwiedziny, dziękuję jeżeli zostawisz komentarz


Obserwatorzy

środa, 23 sierpnia 2017

U mnie mgiełka, za oknem ulewa....

Tak się rozkłada - tu mgiełka, tam mgła, a częściej ulewa. Pan Bóg strzeże nas przed trąbą, ale ulewa jest .Potoki na ulicach, jeziora na placach . Wczoraj w ulewę spotkała mnie nadzwyczajna niespodzianka, zostałam poczęstowana urodzinowym tortem, z dowiezieniem. Patrzyłam na porcję tortowa (pyszny, bezowy) i patrzyłam za okno - niewiarygodny zestaw. A jednak realny, prawdziwy. Takie cuda się dzieją.
Kolejny raz spotkałam się z nitką Haapsalu i projektem Moje niebo. Tyma razem kolor ecru, nie tak ostry jak biały, wybrany przez Marię. Nitka jak pajęczynka, miałam wrażenie, że bardziej delikatna niż znane mi biała i czerwona - może to jednak złudzenie. Robiłam rozmiar większy, podany przez autorkę projektu. Zdziwiłam się, bo wyrobiłam około polowy moteczka - nastawiałam się na więcej, mając doświadczenie. Takie zaskoczenie troszkę było. Czasu mam teraz mniej, nie podjęłam się testowania ( i żałuję, bo jest szansa, że bym się wyrobiła), a sweter Hani bardzo mi się podoba. No cóż.....
A chusta jest taka





































Rozmiar 210x75
druty nr 2,75
Mam ogłoszenia, dwa
1. zachęcam do udziału w akcji pomocy dla poszkodowanych Na pomoc wichurami i ulewami.
2. wyprzedaję nadmiar zapasów włóczki, po cenach oczywiście niższych niż sklepowe tu i tu ( i nie jest to wszystko z tego, co mam w nadmiarze).
Dziękuję, że zajrzałaś do mnie. Dobrego dnia :) A może spotkamy się na Drutozlocie?

39 komentarzy:

  1. chusta piękna, delikatna, w tym kolorze bardziej jak obłoczek na niebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Chusta jest przepiękna. Misterna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna chusta! Ludwiko nie otwiera mi się odnośnik do Twojej wyprzedaży włóczek, czy to już nieaktualne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Lucyno :) Aktualne jak najbardziej. Nie mam pojęcia dlaczego nie otwiera się. Mnie się otwiera. jeden link jest na FC w grupie Bazarek dla dziewiarek, a drugi na rav, na forum Porozmawiajmy po polsku. Może to tu gdzies jest haczyk... Pozdrawiam Cię

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dzieki Janeczko. Bardzo serdecznie pozdrawiam i jakos mi tęskno za Tobą:)

      Usuń
  5. Maraja
    Chusta przecudna mgieleczka.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny i misterny ten ażur:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu bardzo dziękuję i pozdrawiam. Ten projekt jest super:)

      Usuń
  7. coś pięknego... prawdziwa mgiełka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, miło, że podoba się Tobie także:)

      Usuń
  8. Ludwiko kusisz tym niebem..... Haapsalu lubię, mam nawet zapasik. Może jak papuga powtórzę twoje dzieło. Super :)
    Ps. Bardzo żałuję, że nie spotkamy się w Toruniu, wcześniej poczyniłam inne plany.
    Pozdrawiam gorąco.
    Benia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, szkoda. Po cichu myślałam, że będziesz. A do wykorzystania "zapasiku" zachęcam. Buziaki

      Usuń
  9. Cudna chusta , delikatna, eteryczna, super , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Cieszę się, że tak spostrzegasz moją robótkę.:) Ten projekt ma swój urok, dlatego go powtórzyłam.Pozdrawiam

      Usuń
  10. Piękna chusta, zwiewna i delikatna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Chusta prześliczna.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Delikatne, zwiewne cuuudo!

    OdpowiedzUsuń