xxx

twórczo, odtwórczo, coś nowego... ludwikar@poczta.fm
Dziękuję za odwiedziny, dziękuję jeżeli zostawisz komentarz


Obserwatorzy

piątek, 13 kwietnia 2018

Na szaro

Hania okazała sweter, kardigan do testowania.  Ten .Przemówił do mnie . Rzuciłam się na zapasy włóczkowe i - niestety - nie miałam niczego takiego, co by na kardigan było. Hm...postanowienie mam, że nie kupuję, póki zapasów nie wyrobię. Tak, ale nie mam na sweter, więc... Na wszelki wypadek zaczęłam szukać w znajomych sklepach, co by (ewentualnie) ....Nie ma. Jak jest to co by mi podobało się na ten projekt, to ilosciowo za mało. Ja potrzebuję dużo - 5 motków rzadko bywa w sklepach...Znaczy, mam nie kupować - powiedziałam sobie - i wytrwać w postanowieniu. Kardigan nie dawał za wygraną i dalej przemawiał. To co miałam zrobić ? Przemawia, to trzeba słuchać. Pomarudziłam do Hani, zapytałam, czy w tych dniach będzie malowana włóczka i - nie było odwrotu. Włóczka będzie, 5 motków dla mnie będzie, przesyłka szybciutko będzie - i nie było przeszkód. Może ryzyko terminu....Nabyłam Cozy merino w kolorze Dust TU. Włóczka ta bardzo mi odpowiada, kolor też. Tak, jako przerywnik niech będzie coś w spokojnym kolorze :)
Zużyłam prawie 5 motków (dokładnie 4,75 moteczka), bo jestem duża, niekoniecznie wzrostem..
Druty nr 2,75 i 2,5.
Lubię go, podoba mi się





















Co myslicie?:)
Ucieszyłam się, bo w ostatnich dniach przybyło mi Obserwatorów ( a był zastój) - witam Was i dziekuję. Oczywiscie, że dziekuję też wiernym, będącym ze mną już czas jakiś.
Dobrego dnia, a za każde odwiedziny i zostawienie komentarza dziękuję z radością. 
Do spotkania na blogowej ścieżce.

28 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kardigan:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się ten sweter podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowną wełenkę wybrałaś☺ Sweter piękny i ciekawie wykończony. Pozdtaeiam i czekam na następne posty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki. Na razie nie mam pomysłu - więc nie wiem kiedy będzie cos nowego :)

      Usuń
  4. Fason kardigana jak dla mnie świetny, akurat na moją szanowną szeroką;) Włóczka idealna w kolorkach. Tylko niestety, jak dla mnie to i 6 motków potrzeba ( taka nieszczędna jestem ).
    Jednym słowem, udał Ci się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno kochanego ciała nigdy za wiele :) A kardigan udał się zdecydowanie. Dziekuję

      Usuń
  5. Maraja
    Ale niespodzianka poscik szybciutki ale jaki ciekawy.Model super wykonanie precyzyjne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ludwiko, Kardigan jest przepiekny, super kolorek i jak zwykle u Ciebie piekne wykonanie:) Pozdrawiam i zycze milego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się, staram, żeby robić porządenie. Kardigan Hania wymysliła super, zdecydowanie super. Dziękuję Kamillo :)

      Usuń
  7. Bardzo fajny ten kardigan Podoba mi się układ oczek na plecach. I znów świetny wybór włóczki. Widzę, że polubiłaś cienkie druciki. Kardigan super, ale mnie bardzo zaintrygowało również Twoje nakrycie głowy - bardzo mi się to podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Apeico dziekuję Ci bardzo. Z kardigana cieszę się bardzo. Czapka ta zamówiona przez internet, tylko już nie pamiętam gdzie, bo ma nieco latek. Drugą, w innym kolorze nabyłam w Sopocie. Lubię je, lubię jedwabie :)

      Usuń
  8. Kolejny piękny projekt i wykonanie, służy Wam współpraca, pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo eleganckie wykonanie Ludwiczko! I rękawy super leżą, a bałaś się, że będą za ciasne. Zdjęcia urocze! Nakrycie głowy rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor taki jaki lubię.Wykonanie piękne.Pozdrawiam. Maria.

    OdpowiedzUsuń
  11. Napiszę tak - jesteś wielka! Nie rozmiarem oczywiście, tylko umiejętnościami :) Sweter piękny, kolor świetnie dobrany, precyzja wykonania, cóż trzeba jeszcze. a z innej beczki, fantastyczna czapka! Pozdrowienia Ludwiko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makunko dziekuję bardzo. Cieszę się, że mnie odwiedziłaś. Pozdrawiam i do zobaczenia (mam nadzieję)

      Usuń
  12. Świetny dobór kolorów do wzoru, znów bardzo udany udzierg :-) I podziwiam Cię za cierpliwość dziergania na takich cienkich drutach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klikaf bardzo dziekuję, ja Ciebie podziwiam za skarpetki szczególnie :)

      Usuń
  13. Podoba mi się bardzo;- fason i kolorystyka bardzo uniwersalna.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny kardigan,przydałby mi się w mojej szafie.Fajny wzór, szlachetna włóczka i piękne wykonanie,jak zawsze.Cieszę oczy . . . Pozdrawiam-Marcepa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marcepo dziekuję bardzo. Rzeczywiście jest swietny. To co? - druty w dłoń.. Powodzenia

      Usuń