xxx

twórczo, odtwórczo, coś nowego... ludwikar@poczta.fm
Dziękuję za odwiedziny, dziękuję jeżeli zostawisz komentarz


Obserwatorzy

sobota, 12 września 2020

Po przerwie

 Choroba, choroba, pandemia,testy (nie, nie zdrowotne - dzianinkowe), dziura na blogu powstała.

Zanim coś pokażę, dziękuję serdecznie tym, którzy dali znak, że są ze mną w trudnym czasie. Dziękuję tym, którzy mogą i chcą pomoc - i robią to. Pomagają wpłacając pieniądze (zbliżamy się do 50% potrzebnej kwoty) i wspierając słowem, gestem - nie są obojętni.

Zostałam poproszona o zrobienie kardiganu - nie robię dla kogoś (za duży stres), ale tym razem jakoś nie umiałam odmówić zdecydowanie. Powstał kardigan, który w poniedziałek poleci do właścicielki. Ponieważ widziała zdjęcia na fc i podobał się, to uważam, że mogę pokazać tutaj. Trochę szukałam pomysłu, gotowego nie znalazłam, ale znalazłam podpowiedź, którą zaakceptowała właścicielka. TU jest kardigan, który jest inspiracją, głównie w sprawie kieszeni, kołnierza. Nie jest to kopia projektu - ale projekt ma swój udział w moim pomysle.


















Myslę, że jest ok., mnie się podoba

Dziekuję za wizytę. Dobrego dnia

6 komentarzy:

  1. Ludwiko, jak pisałam na Chyba Facebooku, zrobiłaś przepiękny sweter! Bardzo mi się podoba oryginał, czeka w kolejce do zrobienia. Twój projekt poszedł dalej, te niewielkie pomarańczowe wstawki, detale są fantastyczne. Zmieniły pierwotne założenie projektantki w zupełnie inny, cudny cardigan. Jestem pełna podziwu dla detali i dla wysokiej jakości wykonania.
    A tak z innej strony przejrzałam listę przeczytanych książek w 2020 roku i musze powiedzieć, że jest imponująca. 54 książki we wrześniu to wynik godny uwagi. I część lektur pokrywa się z moimi. super!
    Pozdrawiam dzisiaj zza chmur:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię i dziękuję bardzo.W projekcie są inne rękawy,ale jak pisałam był tylko inspiracją. Ciekawa jestem co Ty stworzysz :)Cieszę sie, że tak mi się udał, bo dla siebie robi sie inaczej. Jak cos nie wyjdzie to mam wybór: noszę taki albo pruję.Tak czy siak, czekam na Twój. Dobrego, pieknego dnia

      Usuń
    2. Jak masz czas, to do mnie zajrzyj. Już po kilku miesiącach nieobecności napisałam coś nowego. Dobra strona kwarantanny:)))

      Usuń
    3. Zajrzałam i to był bardzo dobry pomysł. Dziekuję za zaproszenie

      Usuń
  2. Maraja
    Jak zwykle piękny,, wydzierg"Twoich rąk i pomysłowe detale.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziekuję. Pozdrawiam jeszcze letnio (w sensie, że lato)

      Usuń