xxx

twórczo, odtwórczo, coś nowego... ludwikar@poczta.fm
Dziękuję za odwiedziny, dziękuję jeżeli zostawisz komentarz


Obserwatorzy

czwartek, 2 stycznia 2020

Motyle , motyle

Przyszedł i jest. Ten nowy 2020 jest. Niech będzie twórczy.
Ja dzisiaj jeszcze z 2019. Takie zaległości, chociaż nie do końca. Hanna Maciejewska umozliwiła mi testowanie jej nowego projektu, jeszcze w ub. roku. Podobał mi się bardzo, więc skorzystałam z możliwości. Jest ciekawy, z podwójnej nitki. Można obejrzeć TU. W oryginale jedna nitka jest moherowa. Ja akurat miałam moherek zakupiony jakiś czas temu TU i jeszcze dawniej zakupiony drops lace. Połączyłam, podobało mi się - więc do dzieła.
Projekt ma dwa różne rękawy, czyli można sobie wybrać. Wybrałam klasycznie proste, chociaż bardzo mi się podobają te ozdobne - nie czułabym się w nich dobrze.Jeżeli jednak ktoś dałby się skusić, to warto, co widać na zdjęciach na rav.
Zdjęć tym razem malutko i niekoniecznie śliczne. Tak jednak bywa, że niekoniecznie da się zgrać pogodę, fotografa....
Moher - 4 motki (suszona lawenda)
Drops lace - 1,2 motka









 Tak,tak przy motylach nitki są pojedyńczo, ciemna na spodnią część, a motyle moherkowe :)














 
Dotąd niekoniecznie robiłam z kilku nitek (jakoś mi brzydko wychodziło). Teraz myslę o nastepnym, właśnie z dwóch nitek.
Co myslicie?
Może warto próbować czegoś nowego, tym bardziej, że rok nowy. Zachęcam do tego projektu, do przyjrzenia się tym drugim rękawom. Róbmy, dziergajmy, cieszmy się, uczmy się.... może wystarczy
Pozdrawiam Was w tym 2020, dziekuję za wizytę. Do poczytania, spotkania.....

20 komentarzy:

  1. Świetnie dobrane nitki a podwójny karczek to potwierdza. Motylki cudnie prezentują się na ciemniejszym tle. Nawet kapryśna pogoda ukazuje ich piękno.
    Taka podwójna nitka to świetna sprawa. Daje dużo możliwości i zapewne wykorzystam ten pomysł. Dziękuję za podpowiedź:)
    Pozdrawiam i życzę zdrówka i dużo sił do dziewiarskich prac w Nowym Roku:)
    Bożena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję:) Mnie ten pomysł na karczek, bardzo się spodobał

      Usuń
  2. Cudowny sweterek. Podziwiam Twój kunszt i zachwycam się efektownym karczkiem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że efektowny? Dziekuję, że wpadłaś w tym nowym roku.

      Usuń
  3. Sweterek wyszedł świetnie, robi wrażenie. Pozdrawiam ciepło w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudo! Pomyślności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Maraja
    Najlepszego w Nowym Roku.
    Sweterek jak zwykle zachwyca misternym wykonaniem dobrego projektu.
    Po prostu odjazdów, piękny i te motylki gotowe odfrunac, cudeńko.
    Pozdrawilam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marajo dzięki - jak zwykle niezawodna. Motyle mają urok zawsze, no to są.

      Usuń
  6. Hania Maciejewska to ma wielki talent ale nawet mając wzór to trzeba go jeszcze pięknie wykonać. Jestem zachwycona tym udziergiem. Piękny. A ta wersja z bufiastymi rękawami rzeczywiście ciakawa, taka jeszcze bardziej kobieca.
    Dużo zdrowia i radości w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) Zgadzam sie, co do talentu Hani. Wersja z bufiastymi rękawami jest bardzo kobieca, taka seksapilowa. Może jeszcze kiedys zrobię, jak zmienię gabaryty. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Ależ piękny ten sweterek, cudne kolory i misterne wykonanie. Patrząc na niego mam ochotę odłożyć wszystkie robótki i zrobić coś miłego i puchatego. Dobrego Nowego Roku, radości tworzenia, przychylności losu, zdrowia i powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję:) Rób i pochwal się. Z ciekawoscia obejrzę.

      Usuń
  8. Cudowny sweterek, niczym obłoczek . . .Ja też rzadko łączę nitki , ale zawsze warto próbować czegoś nowego.Z nowym rokiem życzę ogromu cudownych projektów i zdrówka coby dopisywało i na cały rok starczało!😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję. Łączenie nitek zachęca mnie do powtórzenia:) Pozdrawiam

      Usuń
  9. Sweterek wygląda przepięknie,bardzo mi się podoba.
    Oczywiście ze warto próbować,a dowodem jest twój piękny sweterek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczne te Pani sweterki! Podziwiam zdolnosci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuję, sliczny projekt, cudna niteczka - to jest

      Usuń