xxx

twórczo, odtwórczo, coś nowego... ludwikar@poczta.fm
Dziękuję za odwiedziny, dziękuję jeżeli zostawisz komentarz


Obserwatorzy

niedziela, 2 grudnia 2018

Delikatna też bywam

Mozaika, mozaika - jak zapowiadałam.Miałam ochotę na inną, ale zrobiło sie tłoczno od tamtego wzoru, wybrałam więc inną. Gdybym wiedziała ile trudności będzie przy zdjęciach, to kto wie... Włóczka trudno ustawia sie do zdjęcia ze swoim kolorem, a mozaika jest delikatna, więc też wymaga duzo pieszczoty. Pieściłam ile mogłam, ale umiejętności zabrakło. 
Szczególnie Zagrodowy sock buntował sie i urodę chował. To takie burzowe niebo wyfarbowane przez Magdę . Strona sklepu nie istnieje (taki komunikat mam), co zupełnie zbija mnie z pantałyku (cokolwiek to jest) Podam więc stronę z facebooka (mam wątpliwości czy aktualna). Pojawia sie niepokój co sie dzieje z Magdą?? może coś przegapiłam.TU. Drugi kolor, mniej grymaśny do zdjęcia to Rambing Rose Eden Cottage Yarns z Inspiracji TU, zakupiony przed wiekami. Razem wyglądają, wg mnie ślicznie, co - jak zaznaczyłam - niekoniecznie widać na zdjeciach. 
Wzór chusty TU, ja nabyłam książkę - i to był dobry pomysł. Przeżyłam chwile zwątpienia, bo opis tylko po niemiecku, a poza tym nieco inny schemat opisu, inny od tych, do których przywykłam. Na szczęście, czasem miewam olśnienia intelektualne i teraz była ta chwila. Ostatecznie chusta jest, delikatna w kolorze, taka nieśmiała panienka z lekkim rumieńcem. Po moich ostatnich szalonych , ostrych, - ta jest jakby z innej baśni. Powtórzę - zdjęcia nieco urody odbierają jej. Taka przymglona, jak mgły jesienne - ale sliczna.
Robiłam częśc mozaikową drutami nr 3,5, a "francuza" - nr 3,25. uważam, że ta podpowiedź Joli jest bardzo trafiona i ja ją stosuje. Zblokowała się bez trudności, wszystko jednakowo - czyli tak jak ma być.
Włóczka - wyrobiłam po 133 g każdej. Chusta jest duża, 200 cm x 82 cm. Jest asymetryczna.




 Na tym zdjęciu prawie zgodne kolory, z oryginałem.






























Prawie "jak żywa". Cieszę sie, że mimo zwątpienia powstała. Czy komuś sie podoba?
Zapraszam - jeżeli juz zajrzałaś, to napisz jak Ci sie podoba, albo nie podoba. U mnie robota chust bedzie trwała, chociaż - jak juz pisałam_- rozsądek mówi : przestań, nie starczy życia bys je wynosiła. Rozsądek sobie, a ja sobie. 
Dobrego dnia :)Dziekuję za odwiedzenie mnie.

36 komentarzy:

  1. Maraja
    No i co tu owijac w bawełnę
    Chusta poprostu śliczna.
    Ale to przecież normalne w Twoim wykonaniu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marajo, zawsze mozna na Ciebie liczyć . Pozdrawiam

      Usuń
  2. Piękna we wzorze i w kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta piękna elegancka,dziergaj dziergaj chust nigdy za dużo.Pozdrawiam serdevznie Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jak zwykle, kolorki zgrane.Ja dostałabym oczopląsu podczas dziergania, także duże oklaski za wykonanie.Pozdrawiam😋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję. Marcepo spróbuj, może sie okazać, że strach ma wielkie oczy

      Usuń
  5. Kolorki nie moje a chusta jest piękna!!:)pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej dziekuję. Pozdrawiam słonecznie i deszczowo, czyli zawsze

      Usuń
  6. kolejna chusta, którą się zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, postaram się, byś miała się czym zachwycać w przyszłosci :)

      Usuń
  7. Nie mogę wyjść z zachwytu, wpatruję się w ten delikatny wzór i podziw rośnie i rośnie. Śliczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór zaiste delikatny, ale czasem delikatnie trzeba tez - dla odmiany.Dziekuje

      Usuń
  8. Śliczna chusta. Rób rób bo piękne są. Pozdrawiam serdecznie Emilia

    OdpowiedzUsuń
  9. Chusta piekna i delikatna poprzez zblizone do siebie kolory. Ale jak dla mnie przy slabym oswietleniu ta troszke mozaika zanika. Wykonanie jak zwykle fenomenalne. Caluski, ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anju dziekuję Ci, że sobie o mnie przypomniałaś. Buziaki

      Usuń
    2. Ludwiko, zagladam czesto i regularnie ale szybko i niestety nie zawsze pozostawiam slad po swojej wizycie na Twoim blogu. Obiecuje poprawe!

      Usuń
  10. Piękna, uwielbiam przygaszone kolory i nieoczywiste połączenia. Chusty to nałóg, i tak będziesz je robić mimo głosu rozsądku, i bardzo dobrze! :D
    Korci mnie ta mozaika bardzo, co chwilę ktoś (np. niejaka Ludwika ;-) ) pokazuje taką piękną chustę, a ja jeszcze nawet książki nie nabyłam i niestety ten zakup musi trochę poczekać. Ale co się odwlecze... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...to dojrzej Mozaika jest ponętna. Dziekuję Ci za miłe słowa :) Będę czekała na Twoją mozaikę z ciekawoscią. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  11. Piękna, mam wrażenie, że to ręcznie robiona koronka! Pozdrawiam i czekam na następne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo:) Następne też będą, wczesniej albo później :) Pozdrawiam

      Usuń
  12. Wspaniała ,bardzo ładne kolorki.

    OdpowiedzUsuń