xxx

twórczo, odtwórczo, coś nowego... ludwikar@poczta.fm
Dziękuję za odwiedziny, dziękuję jeżeli zostawisz komentarz


Obserwatorzy

wtorek, 19 października 2021

Jesienne przebudzenie

 Lubię jesień. Żadna pora roku nie jest taka kolorowa i tajemnicza. To własnie ona, ta jesień, dodała mi nieco  energii, by się obudzić - ostateczny dzwonek pobudkowy wykonała Renia https://reanja1.blogspot.com/ . Pewnego dnia przysłała wiadomość - lubisz mozaikę, może potestujesz moją chustę. Hm, korzonki, stawy, depresyjny nastrój, brak energii - ale prosba i chusta i mozaika. Dobra, zrobię. Zrobię dla niej, dla siebie, dla zdrowia.Drutów w ręku nie miałam od marca - czas się obudzić do normalności. Dziękuję Renato.

Zachęcam, by zajrzeć na jej blog. Chusty robi przepiękne, oryginalne. Wzory sprzedaje bardzo tanio i na ważny, szczególny cel są te pieniądze. Kliknij w powyższy link i sprawdź, że prawdę mówię.

Przejrzałam zapasy i uznałam, że da się połączyć to co mam. Nie pytajcie co to za włóczki konkretnie. Nie wiem - na pewno mirella, dye dye done, Miss Knitski... czyli merino. Zużyłam 290 g. Chusta  dość duża: 185x92. Zastanawiam się, czy nie dać jej na aukcję dobroczynną.





























Co myslicie? Projekt wart dziergania? Dziekuję, że zajrzeliście,mimo takiej długiej przerwy. To też dobrze budzi. Póki co, nie bardzo mam pomysł na dzierganie, a ściślej : nie wiem co zrobić z zapasów. 

Jeżeli zostawisz jakieś słowo,to też wzmocni przebudzenie. Dziekuję i do następnego razu.Tak, wiem, mam zaległości w odwiedzaniu Waszych blogów,powoli nadrobię. 

Dobrych dni, mimo wszystko. Mimo tragedii na granicy, mimo nieludzkiego zachowania władzy i części nas. Mimo tych okrucieństw - są też ludzie, a moim kraju, też znajdują się


36 komentarzy:

  1. Przepiękna mozaika! Warta dziergania na 100%. Cieszę się z tego przebudzenia. Patrząc na daty ostatnich wpisów blogowych jesteś Kobieto jak niedźwiedź - tylko odwrotnie! Z zapasów można wydziergać wszystko. Ja - jeśli brak mi inspiracji wyrzucam na podłogę zapasy i bardzo często sposób w jaki ułożą się motki daje kopa w wyobraźnię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, że do mnie zajrzałaś. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Piękna chusta, powrotu sił i weny dzierganej, pogody ducha na przekór wszystkiemu, co dzieje się dookoła nas, trzymajmy się, dobro zwycięży <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedzenie. Mam taką nadzieję, że dobro zwycięży, myślę, że kiedyś, za czas jakiś.Pozdrawiam

      Usuń
  3. Cudny wzór - zachwycałam się już na blogu Renaty. Twój dobór kolorów też zachwyca - pięknie wpisuje się w jesienne tło, zwłaszcza na ostatnim zdjęciu.
    Cieszę się z Twojego powrotu do blogowania. Twoje prace są wielką inspiracją.
    Życzę Ci dużo zdrowia, werwy do dziergania i dzielenia się efektami pracy rąk własnych :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renata ma pomysły takie swoje, niepowtarzalne. Mnie zmobilizowała. Tobie dziekuje, że chciałaś do mnie zajrzeć.Buziaki

      Usuń
  4. Piękna ta chusta.,kolory, wzór o wykonaniu nawet nie wspominam ,to poziom ,o którym mogę tylko pomarzyć.Bardzo się cieszę, że znowu będę mogła zaglądać na Pani bloga i cieszyć oczy tak cudnymi pracami.Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo. Wiesz,może trzeba popatrzeć jeszcze raz na swoje udziegi i - okaże się, że są wspaniałe. Do spotkania

      Usuń
  5. Piękne przebudzenie Ludwisiu, chusta jest piękna, kolory dobrałaś wspaniale i dziergaj, wykańczaj resztki bo masz talent do tworzenia pięknych kompozycji. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, miło Cię spotkać chociaż tak.Buziaki ślę.

      Usuń
  6. Piękna chusta powstała - ciekawie dobrane kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, dziekuję Ci. Cieszę się, że tak się udało. Pozdrowienia kolorowe jak chusta:)

      Usuń
  7. Piękna chusta i kompozycja kolorów, dobrze znowu oglądać Twoje udziergi; ślę uściski i pozytywne emocje wbrew wszyskiemu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dobre słowo. Wbrew wszystkiemu ..Dzięki za uściski, za odwiedziny. Pozdrawiam. Może kiedyś zdradzisz Swoje imię..

      Usuń
  8. Chusta jest piękna, na pewno warta każdej poświęconej jej chwili. Idealnie wtapia się w jesienny pejzaż.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ludwiczko lubię takie wymiany- poświęcasz swój czas na testy, a w zamian mogłam Cię troszkę zmobilizować, bo nie ma nic gorszego niż nuda;)
    Jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renato, to nie jest poświęcenie - lubię to robie, podoba mi się, to robię. Czy ja się kiedyś w życiu nudziłam? - może, nie pamiętam. Masz oryginalne pomysły, to chce się próbować. Pozdrawiam

      Usuń
  10. Jak dobrze znów Cię tu widzieć Ludwiko:-) Prachochłonne rękodzieło, więcej niż zacne włóczki, pięknie dobrane barwy i intencja podarowania chusty na cel dobrocznynny. Tyle dobra! Życzę dobrych, jasnych myśli i dużo zdrowia:-) Serdeczności:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, witaj. Patrzę gdzie by ją zaoferować. Jakoś mam trudności. Trochę się wyłaczyłam to teraz trzeba szukać , gdzie by tu dać. Może ktoś podpowie..

      Usuń
  11. Ale cudo !!! Było warto dziergać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki serdeczne. Warto było, nie da się ukryć,co mnie baaardzo cieszy.

      Usuń
  12. Piękna chusta, idealnie skomponowane kolory. Cieszę się z każdego obudzonego bloga, jednak nie da się porównać głębokości tej relacji z tzw.social media, gdzie wszystko jest szybko i tylko na chwilę. Pozytywnej energii i mnóstwa inspiracji życzę 💕

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka piękna jest twoja wersja! Przecudny kolory!

    OdpowiedzUsuń
  14. Chusta jest cudowna, mozaika trudna jest dla mnie ,Tobie wyszła rewelacyjnie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo. Mozaika jest łatwa, na początku wymaga trochę cierpliwości i potrenowania.Ja żakardów nie potrafię, a mozaikę lubię. Pozdrawiam

      Usuń
  15. Jakież cudne przebudzenie! I to wtedy, gdy przyroda do snu zimowego się układa ;)) Uwielbiam cieniowane włóczki, więc Twoja realizacja Reniowego projektu bardzo mi się podoba! Duuuużo słońca życzę i energii do dalszego dziergania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że odwiedziłaś mnie. Twoje słowa zachęcają do działania.

      Usuń
  16. Widziałam już takie chusty u Reni ! Twoja przepiękna 🙂🙂🙂😉

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne to,, przebudzenie".Lubię takie śliwkowe kolory i dzięki Pani również mozaikę.Ja zazwyczaj z resztek robię czapki lub skarpetki, a teraz widzę, że można także wykonać takie cudo🤩 Czekam więc na więcej... Pozdrawiam i trzymajmy się zdrowo😋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło , że mam udział w Twoim mozaikowaniu.Powodzenia

      Usuń
  18. Piękna chusta, czaruje Pani piękne użytkowe cuda. Życzę dużo zdrowia i energii do życia i dziergania, spokoju i radości w sercu. Pozdrawiam ciepło. Ewa

    OdpowiedzUsuń