xxx

twórczo, odtwórczo, coś nowego... ludwikar@poczta.fm
Dziękuję za odwiedziny, dziękuję jeżeli zostawisz komentarz


Obserwatorzy

sobota, 20 października 2018

Zielono i nie tylko

Dziekuję Wam, że odwiedzacie mnie. Jak myślałam o założeniu bloga, to miałam takie marzenia, żeby ktoś zajrzał, że może jakiś gość będzie. Pamiętam, jak cieszyły mnie pierwsze wyświetlenia, pierwsze komentarze i - wiecie - te 200 000 wejść cieszyło mnie wcale nie mniej i to, że ciągle jednak zaglądacie  - co tu gadać , cieszy mnie bardzo. Oczywiście gratuluję wygrania chusty, a tym, które wiernie odwiedzają mnie i komentują nisko sie kłaniam. Pomyslę może jeszcze o jakimś prezencie rocznicowym, styczniowym.

Odwiedzając inne blogi podpatruję, uczę się, podziwiam, staram się zostawiać komentarz ( z naciskiem na "staram się ").  Teraz była przerwa w postach, głównie z powodu projektów testowych, których nie pokazuję przed opublikowaniem przez projektantkę. Wprawdzie szykowałam się do pokazania małej robótki, do której zainspirowała mnie i podzieliła się instrukcją Sylwka TU. Na Drutozlocie, w ubiegłym roku (?) Sylwka miała ponczo - takie wygodne, proste, przydatne. Poprosiłam, by sie podzieliła pomysłem - podzieliła sie. Dzięki Slywio. Sylwka jest niezwykle ciekawą, inspirującą, ciepłą, przyjazną Osobą, która mnie zauroczyła i cieszę sie, że mogłam ją poznać. Zachęcam zajrzyjcie do niej na bloga. Jeżeli kogoś ciekawi świat - niech zajrzy koniecznie.

Miałam włóczkę, zakupioną jakiś (dłuższy ) czas temu, która okazała sie nie być tą, o której myślałam. Leżała sobie, psując mi humor , że taka gapa jestem, nikt nie chciał ode mnie odkupić i - zobaczyła właśnie ponczo Sylwki. Włóczka nie patrzy na mnie zezowatym okiem złośliwości, a taka narzutka przydaje się.





















Wczoraj Hania odtajniła swój projekt TU, który testowałam i mogę już ujawnić swoją wersję TU. Mnie się spodobał bardzo, powstanie drugi sweterek (dla siostry) i trzeci (dla mnie). Trochę zagapiłam się i uznałam, że dla siebie zrobie większy rozmiar, w którym będę się czuła bardziej komfortowo. Ten okazał się chętny do zadowolenia innej, ważnej dla mnie osoby. Niech sie dobrze nosi, Mój osobisty też będzie w zieleni, nieco innej niz ta, ale też ładnej. A ową zieleń, zakupiłam TU, zwie sie też pieknie (Elf).



























Włóczka Stella , 375 g.
Druty 3,00 i 2,75

Dziekuję za odwiedziny, cieszę się z każdych odwiedzin, a szczególnie z każdego komentarza. 
A do odwiedzenia bloga Sylwki zachęcam nie tylko  zainteresowanych dzierganiem, takę np. szyciem, podróżowaniem (albo poznawaniem świata bez podróżowania), ciekawych życia.
Aha, taki przypadek mi sie trafił - w jednym tygodniu dwie kartki od podróżników, z dwóch różnych stron świata - bo przecież Indie i Ameryka to chyba różne strony , co? Tak daleko, a ktoś o mnie pomyślał,  Dziekuję .
Kto ciekawy świata, innych ludzi i innych stron, kto wybiera się w podróż samodzielnie, chciałby obejrzeć nie tylko "miejsca z przewodnika" ale poczuć tamtejsze życie, zachęcam do zajrzenia TU i TU 
Dobrego dnia :)

24 komentarze:

  1. Śliczny sweterek uwielbiam sweterki robione na okrągło. Ten jest idealny tak delikatnie ozdobiony super. Szkoda że moje zdolności "kuleją"i taki sweterek to marzenie.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Ci bardzo. Wiesz co, Hania wszystko opisuje bardzo dokładnie, w tym projekcie dołacza także filmiki, jak umiesz prawe- lewe, jak umiesz liczyć do ....zrobisz na pewno. Powodzenia

      Usuń
  2. Wspaniale,wygodne ponczo,niezwykly sweterek,gratuluje talentu i pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję bardzo, ponczo rzeczywiście wygodne. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Maraja
    Suuper udziergi jak zawsze.
    Pozdrawiam mokro jesiennie ale serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marajo, dzięki że wpadasz, zawsze myslę, czy juz byłaś. Bez Twoich odwiedzin czegoś by brakowało :)

      Usuń
  4. Wszystkiego, wszystkiego naj... i co najmniej następnych 200 000 odwiedzin... A ponczo bardzo fajne, byłam u Sylwki, może się skuszę... No i sweterek! Klasa sama w sobie: projekt bardzo mój, niby prosty a z tym czymś co czyni go wyjątkowym, wykonanie - też bym tak chciała... Ostatnia fotka - super, ten wzrok i wiem, że kolejne udziergi będą równie wspaniałe. To do następnego

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz w sweterku, koniecznie musisz mieć taki.
    Ta nielubiana włóczka, w robótce wygląda świetnie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję. Też myslę, że koniecznie muszę taki mieć. Pozdrawiam

      Usuń
  6. Obie prace są piekne.Sweterek w cudnym kolorze, już nie mogę się doczekać kolejnych wersji.Gratuluje tyłu zagląda jacych fanów, a wśród nich i ja.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny kolor a sweterek idealny, Hani projekty bardzo lubię
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny sweterek! Wykonanie, kolor i prezentacja Super!🙂

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny sweterek.Trzecie zdjęcie ukazuje jego piękno. Pozdrawiam. Maria.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mario, miło, że o mnie pamietasz :) Mnie też podoba sie ten sweter bardzo. Pozdrawiam Cię :)

      Usuń
  10. Nie miałam pomysłu na włóczkę w pięknym kolorze, dopóki tu nie zajrzałam.
    Tak mi się spodobał ten sweterek na Pani, że właśnie kupiłam wzór i zamierzam robić. Też będzie z Mirelli ,jedynie z rozmiarem mam kłopot bo często zdarza mi się przesadzić i zrobić za duży.
    Czy mogłaby Pani napisać jaki jest rozmiar prezentowanego sweterka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie, że wzmocniłam ochotę na sweter - projekt cudny. Ponieważ ja praktycznie zawsze w projektach muszę poszerzać rękawy, to ten sweterek jest "miedzy rozmiarami". Robiłam XL ale,przy rozdzielaniu na ręakwy i kadłubek, ukradłam z kadłubka po 10 oczek na każdy rekaw. W konsekwencji zrobił się dla mnie mało komfortowy, dlatego tego juz nie mam, a zrobię 2XL i będę sie czuła bardziej komfortowo. Ten projekt jest przewidziany na "za luxny". Powodzenia :)

      Usuń
  11. Sweterek miałam możliwość podziwiać na Drutozlocie, bardzo dobrze w nim wyglądasz! Ale jeśli wolisz luźniejszy to dobry pretekst żeby udziergać drugi:) Ponczo już w Toruniu fajnie się zapowiadało, udało się super!

    OdpowiedzUsuń