xxx

twórczo, odtwórczo, coś nowego... ludwikar@poczta.fm
Dziękuję za odwiedziny, dziękuję jeżeli zostawisz komentarz


Obserwatorzy

niedziela, 14 lutego 2021

Kolorowo na zimową biel

 Zasypało ziemię całą, wszędzie biało, wszędzie biało....ktoś zna te piosenkę? Przedszkolna moja. Pandemia, zima, bóle stawów, trochę powodów do siedzenia w domu jest. Znacznie mnie chodzę. Muszę to przemyśleć.

W ramach przetwarzania resztek, powstała chusta. Znowu pytam sama siebie, po co ja to robię, do końca zycia wystarczy. Robię, bo lubię, bo pozwala zająć się , odwrócić myśli, btki, żeby rodzina nie miała bo lubię jak coś powstaje, rośnie, bo trzeba wyrabiać resztki, żeby rodzina nie miała problemów "co z tym zrobić?żal wyrzucić..."Czasem coś dam na aukcję dobroczynna, czasem coś podaruję. Pojawia się nawet chwilowy pomysł, że kończę z robotą (na szczęście trwa tylko chwilę).

Tak sobie myślę, a robótka powoli przyrasta. Ostatecznie powstała kolejna chusta, kolorowa, radosna, energetyczna - rozpędzi chmury.

Włóczka nie do końca pamiętam jaka - podstawowe trzy moteczki to Lang Yarn Mili Colori Baby, pozostałe nie wiem na pewno, bo opaski zapodziały się.

Jest dość dużą 95x125 cm, 280 g nitki

 Zapraszam do popatrzenia




























Mnie się podoba bardzo. A Wam?

Dziękuję, że wstąpiłaś. Może zostawisz komentarz?

Dobrego dnia, do spotkania na dzierganej ścieżce


34 komentarze:

  1. Piękna ta chusta Ludwiko, świetnie dobrane, energetyczne kolory i wyższa szkoła entrelaka, ja opanowałam na razie poziom podstawowy. Twoja chusta jest po prostu zachwycająca! A Twoje prace sprawiają wiele radości - to także jedna z odpowiedzi na pytanie po co to robisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Ci. W tajemnicy powiem CI, że jeżeli opanowałaś poziom podstawowy, jak to nazywasz, to spokojnie możesz wejść na wyższy : wszystko umiesz w tym zakresie.

      Usuń
  2. Kolorowo na zimową biel, na ostatki, na tłusty czwartek i na walentynki. Takie nasuwają mi się skojarzenia. Chusta przepiękna, widać, że jest duża i grzejąca. Pozdrawiam zimowo i życzę dobrej weny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ci . Ja duże lubię, jest spora. Pozdrawiam jeszcze biało i mroźno - czyli tak, jak lubię

      Usuń
  3. Śliczna chusta!Podziwiam Twój artystyczny zmysł i utalentowane rączki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo mi się podoba! Nosiłabym z wielką radością! Kolory tak energetyczne, że oczy się radują:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bo nawet nie do końca spodziewałam się, że tak się kolorowo umodzi

      Usuń
  5. Pięknie dobrane kolory i wzór! te zwykłe entleraki już są wszędzie i fajnie zobaczyć coś innego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najpiękniejsza chusta jaką ostatnio widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Maraja
    PO prostu piękna. Super kolory finezyjne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, miło, że tak uważasz. Mnie się też podoba. Pozdrawiam więc kolorowo

      Usuń
  8. Prześliczna chusta, idealne podkreślenie urody włóczki dobranym wzorem, a może odwrotnie: idealne podkreślenie wzoru chusty dobraną włóczką - działa w obydwie strony, rzuca się w oczy z daleka, energetycznie, z dobrą aurą; nie zastanawiaj się, po co to robisz - robisz bo lubisz, bo pięknie robisz, bo my co tak nie umiemy chociaż popatrzeć możemy. Czekam na następne wytwory Twojej pracy i talentu. Pozdrawiam i zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo jestem ciekawa kto się tu ukrywa :) Powiem tak - włóczki dały się pomieszać, bez wczesniejszych szczegółowych planów. Oczywiście ucieszyłam sie, że tak kolorowo wyszło. Dziekuję Ci bardzo

      Usuń
  9. Bardzo, bardzo ... się podoba. Cudowny układ kolorów. Patrzę i widzę jak niewiele umiem z dziergania. Dobrze, że pokazujesz swoje piękne prace. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo, tez umiem niewiele, ale z każdą pracą umiem wiecej. Na pewno umiesz niewiele???? Pozdrawiam zimowo, kolorowo, serdecznie

      Usuń
  10. Śliczna chusta, kolory pięknie dobrane, aż się człowiek uśmiecha patrząc na nią.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję. Cieszę sie, że się uśmiechachasz i mam w tym malusi wkład. Pozdrawiam

      Usuń
  11. Piękna chusta.
    Mnie córka też każe rozdawać moje prace, bo ona też robi do szuflady. Powiedziała, że wszystko co zostawię włoży mi do trumny ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to jeste nas dwie :) Pozdrawiam, póki co przy pełnych szufladach.

      Usuń
  12. WSPANIAŁA!!!! Przyznam się, że taką widzę po raz pierwszy, a widziałam i przerobiłam już wile. Tez czasem się zastanawiam - PO co? Teraz na szydełku mam kolejną chustę i chyba pójdzie na kolejną aukcję, bo potrzeby są wielkie. A robię - bo lubię. Bo sprawia mi to radość.......
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, że mnie odwiedziłaś. Coś nas łączy, dobrze, że jest dzierganie. Pozdrawiam

      Usuń
  13. Pozdrawiam Pani Ludwiko. Piękne udziergi Pani tworzy, chusta jest przepiękna, zachwyca i cieszy oczy. Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło, że zechciałaś wpaść, cieszę sie, że chusta podoba Ci się

      Usuń
  14. Też robię kwadraty ale takich prostokątno-kwadratowych to jeszcze nie robiłam. Już je widywałam i zastanawiałam się, jak są robione ale niestety nie doszłam do sedna. Tym bardziej podziwiam kunszt i precyzję wykonania. Kolory są bajeczne i pięknie się układają.
    Dobrze, że masz ochotę do dziergania bo to daje życiowego kopa:) I tego się trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna ta chusta! Przymierzam się do entrelaka, bo bardzo mi się podoba, ale jakoś nie mam odwagi. Ja też robię dużo i zastanawiam się po co, ale sprawia mi to przyjemność i odpręża. Mam zapasy włóczek takie, że tego nigdy nie przerobię, bo musiałabym żyć chyba tysiąc lat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To grono rośnie, rosnie. Co jednak zrobić, jak się robi. Teraz, od kilku dni mam przerwę w robieniu - jakoś nie wiem co, z czego...

      Usuń
  16. Jeszcze nie widziałam tak zrobionej chusty, bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń