xxx

twórczo, odtwórczo, coś nowego... ludwikar@poczta.fm
Dziękuję za odwiedziny, dziękuję jeżeli zostawisz komentarz


Obserwatorzy

środa, 27 grudnia 2017

Zauroczył mnie

Kiedy zobaczyłam TEN projekt, to wiedziałam, że muszę go mieć. Zauroczył mnie od pierwszego wejrzenia. Czas jednak był wypełniony powyżej brzegów, trzeba było zdobyc sie na cierpliwość. Potem pojawiła się włóczka, niezupełnie z mojej półki kolorystycznej (wydawało by się) - i też mnie zauroczyła. Nie zdążyłam zakupić - podobała sie jeszcze komuś. Hm... Hania (ta od projektu) ma złote serce, więc jak tylko znowu wyczarowała Baby Elephant (tak się owa włóczka zwie), powiadomiła mnie - to nabyłam :) TU nabyłam. Merino superwash, 400m/100g. Zużyłam 435 g, na drutach 2,75.
Pogody nie udało mi się zachęcić do współpracy ze mną, a tym bardziej zgrać z fotografem. No cóż, jest jak jest. Cierpliwości w nadmiarze nie mam, sweterek kocham - to pokaże, niezależnie od tych zdjęciowych mankamentów.



















































Jestem bardzo zadowolona. Nieco inaczej zrobiłam tylko zakonczenie tyłu, bez pęknięcia - tak mnie naszło. 

Przed świętami zrobiłam jeszcze lariat i bransoletkę, z koralików toho 11.0. Takie proste, lariat zakończyłam listakami , tutorial TU. Chyba sie podobało właścicielce.








I tyo by bylo na tyle w tym, 2017 roku. Dziekuję Wam, którzyście ze mną ten rok przeżyli, zaglądali, komentowali, wspierali, krytykowali - za każdy wpis dziekuję.
Obse.watorkom, wytrwale mi kibicującym rok cały przesyłam ciepluteńkie, serdeczne uściski,

Radosnego podsumowania i zakonczenia tego roku. Niech ten, który już do drzwi puka, będzie dla nas przyjazny.
DO SIEGO ROKU.
:)

42 komentarze:

  1. Ludwiko, przepiekny sweterek i cudownie sie w nim prezentujesz:) Wszystkiego najlepszego na Nowy Rok:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Piękny sweterek, to i dodaje uroku modelce:)Pozdrawiam

      Usuń
  2. Sweterek piękny, a zdjęcie na tle choinki super : ) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, że zechciałaś wpaść do mnie na chwilę:)

      Usuń
  3. W sweterku wyglądasz odlotowo !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, no dobra, wierzę Ci na słowo:) Dzieki i pozdrawiam staro- noworocznie

      Usuń
  4. Piękne Twoje wykonanie, a sweterek, jak wszystkie Hani świetny! Lubię takie naturalne zdjęcia,dobrze widać cały sweterek i szczegóły. Życzę Ci Ludwiczko wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu, zgadzam sie, - Hania jest super twórczynią. Dziekuję Ci za odwiedzenie mnie. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Oglądamy z moim mężem, to że ja się zachwycam, to nieodmiennie, gdy oglądam Twoje udziergi, ale mąż skwitował: doskonałość, przepięknie i Artystka :-) tak trzymaj :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klika wprawiacie mnie w zakłopotanie. Dziekuję i - powiem w sekrecie- że lubię Twojego Męża:) A poważnie, to ten projekt Hani od razu mnie pociągnął... Pozdrawiam Was

      Usuń
  6. Do Siego Roku Ludwisiu!
    Piękny sweterek zrobiłaś, też kupiłam ten wzór i mam nadzieję, że zrobię równie ładnie, jak Ty:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję. Oczywiście, że zrobissz i pochwalisz się:)Pozdrawiam

      Usuń
  7. Sweterek pierwsza klasa! Piękne wykonanie, fason i kolor również (wszystko do niego pasuje, można poszaleć z dodatkami). Świetnie w nim wyglądasz.Dobrego, spokojnego nadchodzącego roku Ludwiko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Apeico dziekuję. Niech nam ten nowy rok przynosi tylko to co dobre:)

      Usuń
  8. Czym, że byłby ten sweter gdyby nie tak cudowna modelka :):)Prezentuje się doskonale.
    W zbliżającym się roku życzę przede wszystkim zdrowia i przynajmniej takich sił witalnych jak obecnie, czasu na dzierganie i duuuużo nitek dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super sweterek!!!serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tez pozdrawiam serdecznie, jeszcze światecznie:)

      Usuń
  10. love You :) piękny sweterek w cudnym kolorze,modelka obłędna:) piękna,ciepła,uśmiechnięta i z poczuciem humoru <3 a komplet biżuteryjny oczywiście,że piękny:) pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się - tyle komplementów:) Dziekuje, że zajrzałas do mnie.Pozdrawiam

      Usuń
  11. Wzór i wykonanie piękne, a na nowy rok wszystkiego co najlepsze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuję :) Tobie też tego, co najlepsze

      Usuń
  12. Śliczny sweterek a sesja zdjęciowa udana☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Maraja
    Piękny wzór, piękne,wykonanie, piękna, modelką, super choinka..Koniec roku sympatyczny .
    W nadchodzącym Nowym Roku dużo zdrowia, radości jak najmniej ,,dobrych zmian,, i wszystkiego dobrrego.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuję Marajo. Pozdrawiam staro-noworocznie

      Usuń
  14. Rzeczywiście, sweter idealnie do ciebie pasuje. Zgrana z Was para! Druty 2,75 to niezłe wyzwanie, ale to był dobry pomysł, bo sweter wyszedł fantastycznie.
    Wszystkiego najlepszego na Nowy Rok:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję:) Cieszę sie, że odwiedziłaś mnie. A na rok nowy też wszystkiego co dobre:)

      Usuń
  15. Piękna robota. Pozdrawiam życząc pomyślności w Nowym 2018 Roku. Maria.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wykonane i zaprezentowane.
    Życzę samych szczęśliwych dni w nowym roku jak i udanych dokonań rękodzielniczych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, że odwiedziłaś mnie, miło, że podoba Ci się.Pozdrawiam

      Usuń
  17. Wszystkiego najlepszego w 2018 roku. Sweterek, biżuteria i sesja niezwykle udani. Lubię do Pani zaglądać, bo jest tu taka miła, domowa atmosfera. Pozdrawia. Barbara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzomsie cieszę, zapraszam jak naczęściej. Bardzo Ci dziekuję i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  18. W prostocie siła
    Piękne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :) Myslę, że fotograf czyta, to sie ciesz. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  19. jak to się stało, że przegapiłam Twój wpis?
    sweterek widziałam na Rav i też mnie zauroczył, Twoja wersja jest idealna :)
    koralikowa biżuteria super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziekuję:) A ja myslałam, że tylko mnie sie zdarza przegapić... wyszło na to, że oryginalna w tym nie jestem :) :) Pozdrawiam Cię serdecznie

      Usuń
  20. W tej "stylówce" Ludwiko wyglądasz rewelacyjnie!Zawsze podziwiam niezmiennie za stopień trudności i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo, prawie uwierzyłam :) a tak serio, to cieszę sie z tego swetra bardzo.
      )

      Usuń