xxx

twórczo, odtwórczo, coś nowego... ludwikar@poczta.fm
Dziękuję za odwiedziny, dziękuję jeżeli zostawisz komentarz


Obserwatorzy

sobota, 2 lutego 2013

Kamea

Bardzo podobała mi się, na zdjęciu, color affectios. Zrobiłam, ale nie jestem zadowolona. Jak dla mnie za wąski, za długi i rzędy skrócone wyszły mi raczej czeladniczo niż mistrzowsko. Wiem, tyle dziewiarek robi, a mnie coś nie pasuje. Może jeszcze wrócę do niej.

Natomiast cameo, przy pomocy dwóch życzliwych mistrzyń dziewiarstwa Figosi ( mogę powołać się tylko na jej prace w galerii e-dziewiarki) i Bear (dziękuję Wam bardzo) zrobiłam  i jestem zadowolona.

6 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba, fajne kolorki,
    ile jeszcze tych chust masz w zanadrzu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Już pisałam Ci Ludwiczko,że cudna-kolory dobrane wspaniale.Miło,ze wspomniałaś o mnie,ale mój wkład był minimalny :)Pozdrawiam figosia

    OdpowiedzUsuń
  3. NIe dziwię się ze jestes zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak miło znów podziwiać to arcydzieło, wcześniej już gdzieś widziałam (w E-dziewiarce?). Baaaardzo mi się podoba. Choćby dla tego cudeńka będę tutaj zaglądać, żeby nacieszyć oko ciepłem barw.
    Pozdrawiam serdecznie - Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Jolu i cieszę sie, że zamierzasz zaglądać do mnie - zapraszam. Tak, ta chusta chyba była w galerii dziewiarkowej. Może zrobię jeszcze jedną? Zapraszam, pozdrawiam :)

      Usuń