xxx

twórczo, odtwórczo, coś nowego... ludwikar@poczta.fm
Dziękuję za odwiedziny, dziękuję jeżeli zostawisz komentarz


Obserwatorzy

piątek, 11 stycznia 2019

Mozaika (wiosenna?)

Nowy rok - "co nam przyniesie rok, ten rok.." 2019? Może coś dobrego, może coś trudnego, może przeplecie dobre, radosne i smutniejsze? Zobaczymy . Mam nadzieję, że moi Obserwatorzy i Ci, co zamierzają do mnie zajrzeć będą , że powspieramy się w dzierganiu starych i nowych pomysłów. Mam nadzieję też, że w moim kraju będzie mądrzej, lepiej, ...
Moja miłość do mozaiki rośnie - i czasu brakuje na realizację projektów. Gdyby mi ktoś powiedział, że ja będę dziergać mozaikę z niemieckiej ksiązki... nie nie uwierzyłabym. Do angielskiego już nieco przywykłam, a w trudnych momentach kogoś popytam i - !- zawsze dostanę pomoc. To jest niesamowite, że Dziewiarki pomogą. Stąd moja stała zachęta, do tych, ktore sie boją zacząć, że język ...- warto zacząć, warto pytać. :)
Powstała córka Posejdona . Miały być inne kolory, jednak jak zaczęłam robić, to one nie chciały sie ze sobą dogadać. Powstała więc tak może wiosenna, może wesoła, taka : spacer kurczaczków na zielonej łące. :) Zaprzyjaźniła się Mirella z Merino 4 ply (oczywiście z 7 oczek). Zieleń , ta zieleń trudna do sfotografowania, koniecznie chce udawać niebieski.
Lubie duże chusty, miałam jednak tylko po jednym motku włóczki, więc jest 165x75, z niezrozumiałych dla mnie powodów, jest tylko nieco asymetryczna. Druty, jak zwykle w mozaice, dwa rozmiary - 3,00 i 3,5. 
Projekt TU
































Dziękuję, że tu zajrzałaś, a może nawet skomentowałaś. Może ktoś jeszcze przyzna sie, że kocha mozaikę, a nawet, że mozaika odwzajemnia tę miłość. Dobrego dnia :)
PS. Jakby ktos chciał wesprzeć Wielką Orkiestrę Światecznej Pomocy kupując moją chustę, to proszę TU
Chyba będzie jeszcze jedna :)

19 komentarzy:

  1. Maraja
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.
    Pomysły widzę są precyzja wykonania też.
    Trzymasz wysoki poziom.
    Kolejna piękna chusta.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwyciła mnie Twoja chusta:)))))cieplutkie pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. W Twoim wykonaniu każda praca jest niezwykła. Tak też jest z tą chustą. Mozaiki jeszcze nie dziergałam, ale mam taki zamiar, może mi się uda. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu dzieki, że o mnie pamietasz. Uda sie jak zaczniesz mozaikę, uda na pewno. Czekam na efekt. Oczywiscie gdybym mogła pomóc, to jestm :) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Piękna ta chusta Ludwiko. Mozaiki są cudowne. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję bardzo. Pozdrawiam cieplutko (i nieco pochmurnie, niestety).

      Usuń
  5. Kolejna piękna mozaika.Wiosenne kolorki ożywią obecną szaruge.Podziwiam tempo prac i życzę tworczego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Miło, że odwiedziłaś mnie. Dziekuję :) Zapraszam

      Usuń
  7. Mozaika to mój plan na ten rok. Nawet dzisiaj przeglądałam wzory na Ravlery i jest kilka, które skradły moje serce. Teraz jeszcze tylko muszę znaleźć idealne włóczki, ale chyba już wiem, gdzie szukać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, że do mnie wpadłaa. Powodzenia :) Ciekawa jestem jakie wymyslisz

      Usuń
  8. Piękna, w pięknych wiosennych kolorach.
    jeszcze nie wiem, czy lubię mozaikę. Tzn, wiem że częściowo lubię, ale nie zdążyłam się w nią zagłębić. Może zdążę jeszcze w tym kwartale ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko dzieki za wizytę. Ja juz wiem, że lubię. Żebym jeszcze umiała tworzyć wzory...- nie umiem. Ty umiesz tyle, że dla Ciebie przyszcz. Pozdrawiam

      Usuń
  9. Chusta jest bomba. Dla mnie ideał pod każdym względem. :))) Ma Pani wielki talent. Życzę, by ten rok był naprawdę udany. :)

    OdpowiedzUsuń