xxx

twórczo, odtwórczo, coś nowego... ludwikar@poczta.fm
Dziękuję za odwiedziny, dziękuję jeżeli zostawisz komentarz


Obserwatorzy

piątek, 20 stycznia 2017

Tanta - hurrra

Nie tak dawno pisałam o swoim lęku do testowania projektów w języku, którego nie znam, a który opanował dziewiarski świat. Dodatkową trudnoscią jest porozumiewanie się z projektantkami, też po angielsku. Ponieważ tu była możliwość rozmawiania po polsku, a kardigan mnie zauroczył, zdecydowałam się zaryzykować testowanie. Test to nie to samo, co zrobienie dla siebie z wzoru, który się podoba (zresztą większość swetrów i tak robię wg swojego oka, bo najczęściej jest krótka pacha, wąski rękaw) - test ma być dokładnie tak jak "napisane", ma być sprawdzeniem, czy wszystko pasuje, czy nie ma pomyłek w opisie. Tu nie ma miejsca na własne fantazje. Podjęłam się, zrobiłam i jestem bardzo zadowolona. Bardzo ! Dziękuję pomysłodawczyni, Hani  że dała mi szansę.
Miałam mocne postanowienie, że nie kupuję włóczek, aż zmniejszę zapasy - ale takiej grubości nie miałam , trzeba było kupić. też nie było łatwo, bo jak mi się kolor podobał, to motków za mało. Podobno "dla chcącego..." Znalazłam, nabyłam w dwu sklepach, zrobiłam. Oczywście trzeba było zmieniać nitką co kilka rzędów, bo różnica w kolorach - jak to a Malabrigo.
Stały punkt, słaby - zdjęcia. Jak był fotograf, nie było pogody (generalnie było ciemno), jak wydawało się, że słońce - to znikało wraz z moim wyjściem. Nawet śnieg zaczął padać akurat na ten moment. Przeszkody przeszkodami, a kardigan jest. Śliczny, bez większych problemów. Podoba mi się i - chociaż rzadko noszę swetry odkrywające mój brzuszek - ten noszę:) a jakże.
Pierwsze, co mnie zainteresowało to osadzenie rękawa - nieco inne, ciekawe





Poza tym zobaczcie









































Włóczka Malabrigo Arroyo, 5 motków, druty  HH nr 4.
Dobrego dnia. Co myślicie o tym sweterku? jestem ciekawa. Dziękuję za odwiedzenie mnie.


50 komentarzy:

  1. Piękna praca.Gratuluję a zarazem zazdroszczę umiejętności czytania schematów i to nie w swoim języku.Zawsze Cię podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Czytanie schematów jest proste, dlatego łatwiej robic chustę0. Mało słów, znaki do opanowania. Ale sweterek udało mi się też!Tez przecież potrafisz:)Pozdrawiam

      Usuń
  2. Mnie się spodobały boczki... inne, ciekawe, fajnie rozkloszowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Takie drobne detale, a czynią cuda.Dziekuję, że wpadłaś do mnie:)

      Usuń
  3. bardzo,bardzo mi się podoba :) wzór już kupiłam,żeby też taki mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię. O, to będziesz tez miała takie sliczności.Pozdrawiam

      Usuń
  4. Tylko pozazdrościć umiejetności.
    Sweterek wyglada świetnie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyłączam się do zachwytów, nad dzianiną i umiejętnościami. Ślę pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Ten projekt jest po prostu sliczny:)Pozdrawiam, dziekuje, że mnie odwiedziłaś:)

      Usuń
  6. Cudowny! Chyba też kupię wzór bo bardzo mi się podoba ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, rób i chwal się.Ciekawa jestem Twojego:)

      Usuń
  7. Bardzo przyjemna kolorystyka. Świetnie wykonany sweter.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Malabrigo ma piękne kolory.Czasem trudno się zdecydować, bo i ten ładny,i ten,...Pozdrawiam

      Usuń
  8. Piękny sweter, cudownie wydziergany i w bajkowych kolorach, bardzo mi się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, tym bardziej, że Twój jest cudny, a zdjęcia Twoje do pozazdroszczenia:)Pozdrawiam serdecznie wschodnie rubieże:):)

      Usuń
  9. Sweter wyszedł idealnie ! Podziwiam :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Ludwiko, pierwszy raz zajrzałam do Ciebie i od razu zauroczył mnie ten sweterek. Śliczny:) Podziwiam Twoją staranność w wykoaniu. PERFEKCYJNA!
    Już wiem, że będę tutaj zaglądać częściej aby czerpać inspiracje do swojego bloga i swoich robótek:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, jak miło:)Zapraszam - zaglądaj.Cieszę się, że Tobie też podoba się ten sweterek. Pozdrawiam

      Usuń
  11. Oglądałam zdjęcia Irenki z tym projektem na fb. Niestety na jasnej nitce nie widać było tych detali .
    Świetnie wygląda w Twoim wykonaniu. Patrząc jak ładnie poszerza się ku dołowi ,nabieram ochoty na ten wzór Przy mojej sylwetce idealny model.Te detale w postaci zygzaków i tak innych ramion zachęcają do spróbowania i nauki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, właśnie te detale mnie zachęciły. Ramona są super opisane, nie ma kłopotu, żeby je zrobić.Poza tym, zawsze można zapytać. Ja pytam:)Pozdrawiam i czekam na Twój sweterek:)

      Usuń
  12. Maraja
    Jak zwykle piekny sweterek .Tylko podziwiać.
    Pozdrawiam
    Nie wiem czemu nie chce publikować mojego komentarza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marajo masz jakieś niedobre układy:) Często wrzuca Cię do spamu - dlatego sprawdzam, bo czekam zawsze na Twoje odwiedziny. Dziekuje, pozdrawiam

      Usuń
  13. Sweter jest przecudny, piękne kolory, śliczny wzór, ale przede wszystkim perfekcyjne wykonanie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Wzór jest bardzo sliczny. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  14. Piękny sweter, zauroczyły mnie te rękawy, tzn. sposób dodawania oczek. Pomysłowe rozwiązanie. Ładnie go zrobiłaś, tak starannie, równiutko. Podziwiam Cię za to testowanie, bo ja jeszcze nic nie testowałam . No i te kolory Malabrigo, eh ... uwielbiam tą włóczkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)Prawda, że te rękawy są ciekawe i urokliwe? Widziałam, że Malabrigo u Ciebie gości - no jest fajne, ale już teraz ma konkurencję:)Pozdrawiam

      Usuń
  15. Bardzo ładna wersja:) Ciekawe są przody i wrabianie rękawów:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Sweter bardzo ładny i te śliczne kolory i do tego ciekawy fason.
    Ale prawdziwe cudo.które wydziergałaś ostatnio o mało nie przegapiłam;- mam na myśli tą brioszkową chustę z poprzedniego wpisu, no napatrzeć się nie mogłam.
    Taka biała i mroźna zima dla mnie też mogłaby długo trwać;- uwielbiam.
    Pozdrawiam zimowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że zajrzałaś.Ja się cieszę ze sweterka, a w brioszce zakochałam się. Niebawem będzie druga:)

      Usuń
  17. fantastyczny jest ten sweterek, świetny wzór i perfekcyjne wykonanie, jestem zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny sweterek! Piękna włóczka, doskonałe wykonanie, a i sam wzór niezwykle ciekawy. Zwłaszcza jeżeli chodzi o profilowanie ramion. Trzeba też przyznać, że bardzo ładnie w nim wyglądasz. Jest jakby stworzony dla Ciebie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wyszedł ten testowy projekt. Bardzo Ciekawe rozwiązania. Sweterek śliczny. Super wywiązałaś się z zadania.
    Pozdrawiam. Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło. Dziękuję Ci bardzo, że znalazłaś dla mnie czas:)

      Usuń
  20. Wspaniały sweterek. Jak zwykle perfekcyjne wykonanie, super wełenka i fantastyczny projekt. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, że mnie odwiedziłaś:) Prawda, że projekt jest rewelacyjny?Pozdrawiam,zapraszam

      Usuń
  21. Pięknie Ludwiko, jak zawsze! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o:)Tak cieplutko o Tobie myslę i często.Dziekuję bardzo i pozdrawiam

      Usuń
  22. Bardzo ładny sweterek, pięknie wykonany. Ciekawy kształt rękawa.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję:)Rekaw jest ciekawy i ładny:)

      Usuń
  23. Witaj Ludwiko, sweterek naprawde uroczy i pieknie Ci wyszedl. W niby to prostocie ale przeslicznych drobnych detalach jest cala jego uroda. Bardzo ladnie uksztaltowane ramiona, poszerzenia bokow, azurkowe detale - slowem sliczny. Pieknie go wykonalas a i kolor tez odpowiednio dobrany. Nawet podpasowalas kolorem swoje botki! Czy ten kardigan robi sie od gory czy od dolu? Serdecznie pozdrawiam, ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię:)Dawno nie widziana, więc tym bardziej miło.Anju sweterek robi się od góry - nie jest trudny,naprawdę:)Buziaki

      Usuń
  24. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci. Cieszę się, że wpadłaś do mnie:)

      Usuń