xxx

twórczo, odtwórczo, coś nowego... ludwikar@poczta.fm
Dziękuję za odwiedziny, dziękuję jeżeli zostawisz komentarz


Obserwatorzy

niedziela, 30 kwietnia 2017

Brioszka i cos na rękę

Bardzo dziękuję tym, którzy zajrzeli w świąteczny czas, zadumali się, przyjęli życzenia i ciepło o mnie pomyśleli.
Moje zdrowie wróciło, chociaż niespodzianka z zapaleniem płuc nie przestaje mnie zdumiewać. Jako dziecko zapaleniem płuc zrobiłam straszny kłopot rodzicom - nic nie działało. Zostaje tylko modlitwa, powiedziała cudowna doktor, "starej daty", która czuwała już tylko z rodzicami przy łóżku. Teraz po raz drugi (przynajmniej świadomie, bo kto wie jak było) bardzo uparte zapalenie płuc - znaczy: kółeczko zamyka się.
Trudny czas mamy (moja rodzina), drutoterapia i koraliki pozwalają nie wpaść w zamartwianie się, odrywają, zmuszają do liczenia, prucia, poprawiania, szukania... - wszystko ma swój sens. W ramach drutoterapii powstała chusta, brioszka . Nie jest to ostatnia brioszka, która zdobywa coraz większą sympatię u mnie.

A ta jest taka







































Wzór TU
Włóczka TU , angielska róża i bakłażan, nieco więcej niż po jednym motku.
Rozmiar chusty 170x90 cm.
Robiłam większą niż oryginał (mogła być jeszcze wieksza).
Druty addi click, nr 3,5
Jak myślicie - tylko mnie się podoba? Wiem, przesadziłam. Na Fc dużo komentarzy było- dzięki.
Koralikowo - skorzystałam z podpowiedzi TU i zrobiłam dwie bransoletki .Jedna w nieskosciach




















Drugą "na każdą pogodę":)


































Jak Wam się podobają?
Koraliki toho treasure.
Czas do szpitala, więć  zostawiam Was , jeżeli zostawisz komentarz - ucieszysz mnie podwójnie.
Dobrego dnia.

26 komentarzy:

  1. Maraja
    Nie przestajesz zadziwiac Twoimi pracami
    Chusta jak zwykle piękna
    Koralikowe ozcoby przecudnej urody
    Pozdrawiam serdecznie życząc nadziei na lepsze jutro

    OdpowiedzUsuń
  2. Ludwiko, chusta jest rewelacyjna, jak dla mnie wyzsza szkola jazdy dzierwiarskiej, ale Tobie wyszlo cudo i piekny kolor i ten wzor, brawo. Duzo zdrowia zycze i wracaj do nas jak najszybciej:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, kolor jeszcze ładniejszy w realu.:)

      Usuń
  3. Chusta cudna, nie w moich kolorach ale splot bardzo ciekawy : ) Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też pozdrawiam i dziękuję, że do mnie wpadłaś:)

      Usuń
  4. Ludwisiu, dużo zdrowia Ci życzę. Wracaj szybciutko i twórz nowe, tak piękne, jak te ostatnie, prace :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, cieszę się, że Ci się podobają

      Usuń
  5. Ludwiko podziwiam jak zawsze i życzę moc zdrówka,wróć silniejsza i pełna energii.

    OdpowiedzUsuń
  6. Same piękności jak zwykle. Dużo zdrowia życzę i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ludwiko, dużo, dużo zdrowia!
    Chusta przepiękna, koraliki misternie uplecione, robótki na kłopoty to doskonała odskocznia... Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ludwiczko, cudna ta Twoja Brioszka:) Taka od razu do przytulenia:) A i koralikowe robótki jak małe dzieła sztuki:)
    Pozdrawiam i zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koraliki ładne ale chusta jak dla mnie mistrzostwo:) Bardzo piękna:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Paskudne choróbska dopadają człowieka! Brrr!
    Za to chusta cudowna, bransoletki równie piękne.
    Blog dodaję do czytnika.
    Pozdrawiam wiosennie i życzę duuużo, duuużo zdrowia 🌷🌼🌺🌷🌼🌺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę, za miłe słowa. Cieszę się i mam nadzieję, że zdrowie chwycę za obie nogi:)Zapraszam

      Usuń
  11. Chusta cudna - cudna po prostu ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Broszka mnie jeszcze przerasta, ale jak patrzę na takie cuda to aż się chce spróbować. Chusta jest cudna 😍 i bardzo ale to bardzo podobają mi się te bransoletki. W takim wydaniu koralików jeszcze nie widziałam. Pozdrawiam gorąco i życzę dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię:) Czy ja dobrze czytam, że CIEBIE przerasta??? To brzmi jak dobry żart. Miło czytać takie pochwały moich dziełek.Mam nadzieję, że moje zdrowie na jakiś czas przestanie szwankować. Pozdrawiam, zapraszam

      Usuń
    2. Jasne że są takie rzeczy, które są dla mnie jeszcze na liście do spróbowania. I wiele mnie przerasta nawet jeśli nie technicznie, to cierpliwości nie starcza 😊 koraliki też do nich należą. Zwłaszcza takie mikro mini. Uściski serdeczne

      Usuń