xxx

twórczo, odtwórczo, coś nowego... ludwikar@poczta.fm
Dziękuję za odwiedziny, dziękuję jeżeli zostawisz komentarz


Obserwatorzy

środa, 25 listopada 2020

Itaka

 Tak nazwała swój projekt Renata  Renata Walczak, ktora (jak odkryłam )ma niesamowite pomysły. Teraz wymyśliła chustę, która tak mnie kusi, że pewnie będzie też zrobiona. Ja po prostu muszę dziergać. Ta rodziła się w bólach kolorów - ostatecznie zdecydowałam się na takie, jakie zrobiłam. Włóczka z resztkowych kłębuszków, więc nie oczekujcie szczegółów.  Dwa kolory chyba Mirelli i jeden od Miss Knitski. O nazwy kolorów nie pytajcie. Jedna część nie da się sfotografować, ale naprawdę wyrażnie mozaikę widać. 

Ze zdjęciami przygód mam zwykle trochę, tym razem jednak było ich więcej niz trochę. Mam zdecydowany kłopot przenieść zdjęcia z telefonu na komputer. Zawsze w ostatnim kacie coś nacisnę (nie wiem co) i zdjęcia są nie wiem gdzie. Szukam, szukam , znowu przerzucam i - no różnie bywa. 

Mozaikę robię na cieńszych drutach niż "francuza", tym razem były to druty nr 3 i 2,5. Włóczki zużyłam 1,70 moteczka ( 400m/100g). Chusta jest z tych mniejszych, do wygodnego okręcenia szyi : 192 cm x 57 cm.



















Tak sobie podziergałam'. Nie przywykłam jeszcze do nowych kombinacji bloga i niekoniecznie umiem się po nim poruszać.

Bardzo dziekuję odwiedzającym. Jak patrzę na statystki, to nieco mniej  osób odwiedza mnie, a komentarzy jest bardzo znacznie mniej. Trochę smutno - nie wiem, czy tylko u mnie tak jest, czy także u innych. Tym, co zajrzą dobrego dnia zyczę







27 komentarzy:

  1. Ależ w tej strzałce dużo się dzieje się: i technicznie i kolorystycznie. Ale efekt, że hoho!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki serdeczne. Czasem tak mnie nachodzi :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Włóczkowe resztki zawsze sprawdzają się w dzierganiu. Wychodzą z nich nieziemskie dziergadła np. takie jak prezentowana strzałeczka:) Ciekawy zestaw kolorów i wzorów sprawia, że każdy może znaleźć w niej coś dla siebie. Jedno jest pewne, bardzo poprawia humor i nastrój. Na szare, jesienne dni jest najlepszym lekarstwem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, czymś te szarości krótko dniowe trzeba ubarwić. Milo, że wpadłaś.

      Usuń
  3. Pięknie ubrałaś modrzewie. Super wzór i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, niech modrzewie też coś mają miłego . Dziekuję Ci i pozdrawiam

      Usuń
  4. Przepiękna praca. U mnie też strzałka na drucikach. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Janeczko, jak miło, że wpadłaś. Mnie do Twoich prac daleko, ale cieszę się że jesteś.

      Usuń
  5. Śliczna strzałka. Bardzo podoba mi się dobór kolorów. Mozaikowy smaczek nadaje oryginalności, a całość na pewno przyciąga wzrok.
    Nowego panelu blogera też nie lubię.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Projekt jest super, więc mnie też skusił do wykonania. Dziekuję, miło, że odwiedziłaś mnie.

      Usuń
  6. Wzór piękny, dobór kolorów i wykonanie bardzo mi się podoba; ślę pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i też pozdrowienia slę, tylko nie wiem, czy trafią :)

      Usuń
  7. Lubię gdy jeden wzór pokazany jest w różnych zestawach kolorystycznych:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja, też lubię, a Twoje wzory aż się o to proszą.

      Usuń
  8. Ludwiko, przepiękna, przepiękna chusta!!!! I dobrze dobrałaś kolory. Ja mam problem z właściwym dobraniem kolorów. ciągle mnie dopadają wątpliwości, czy są dobre, zmieniam i zmieniam. a wiesz, że ja jeszcze nie robiłam nic mozaikowego? Wstyd! Takie ładne rzeczy ,jak twoja chusta można zrobić. Pozdrawiam burzowo-deszczowo:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ja się bardzo nad kolorami nie zastanawiam. Dla mnie takie madrości jak zimne, ciepłe, ta paleta - nie ta paleta. Patrzę i jak mi sie podoba, to robię. Najczęściej pierwszy zestaw jest najlepszy ( u mnie). Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Chusta niewielka, więc praktyczna, a dobór kolorów zachwycający! Ostatnio na spacerach moją uwagę przyciągają modrzewie, w Twojej chuście jest ten złocisty kolor modrzewia o tej porze i kawałek pogodnego nieba, taka dzianina na pewno będzie poprawiała humor:-)
    Jeśli chodzi o statystyki blogowe to u mnie też wyraźnie opadły, dobrze że o tym wspomniałaś. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo. W zachmurzonych dniach trafiła mi się taka słoneczna dziura ,na dzjęcia. Pozdrawiam resztkami (złotej (?) jesieni.

      Usuń
  10. Ludwisiu, śliczną chustę wydziergałaś, ładnie dobrałaś kolory i całość jest wystrzałowa :)) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu dziekuję za miłe słowa, dziekuję za odwiedzenie mnie. Serdeczności sle

      Usuń
  11. Maraja
    Piękna chusta pięknie dobrane kolory i jak zwykle precyzyjne wykonanie
    Rozświetla szarobure widoki za oknem
    Tak trzymaj.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Marajo, staram się jak mogę. Serdeczności

      Usuń
  12. Ludwiczko, przywołałaś lato tą chustą - słońce, niebo, morze, piasek widzę jak na nią patrzę, aż się ciepłej robi od samego patrzenia. Widzę, że polubiłaś mozaikę, a projekty Reni są niepowtarzalne. Cieszę się, że cały czas prowadzisz bloga i mogę tu zaglądać 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu dziękuję Ci bardzo, że znalazłaś czas między zdobieniem pierniczków - i odwiedziłaś mnie. Dziękuję i serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  13. Przepiękna chusta. Właśnie takie, robione z resztkowych kłębuszków są wyjątkowe, niepowtarzalne i jedyne w swoim rodzaju. Powodzenia w dzierganiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię , dziekuję, że mnie odwiedziłaś. Cieszę się, że podoba Ci się chusta.Zapraszam

      Usuń
  14. Biję się w piersi, bo dawno nie zaglądałam, a tu tyle piękności! Chusta z resztek, tym lepiej, bo wyszła cudownie. Jeszcze nie znam projektantki, ale to nadrobię. Kusi mnie ta chusta... Pozdrawiam poświątecznie i życzę zdrowia🎄😘

    OdpowiedzUsuń