xxx

twórczo, odtwórczo, coś nowego... ludwikar@poczta.fm
Dziękuję za odwiedziny, dziękuję jeżeli zostawisz komentarz


Obserwatorzy

wtorek, 6 lutego 2024

  2024 przyszedł i trwa. 

Dzien za dniem mija, szybciutko, deszczowo, pochmurnie... Kiedyś to była zima - chciałoby się powzdychać. Nic to jednak nie zmieni, jest jak jest. Wojna trwa, jedna za granicą, druga u nas. Smutno..no nie tylko, bo jakiś promyk nadziei jest. Są zmiany... Jakos nie mogę się otrząsnąć z widoku pana Dudy ściskającego się z przestępcami, negującego wyroki sądu - a to wszystko pod hasłem:bronię konstytucji(tu mina i przeeerwa). Żal, złość, smutek mieszają się , trwają, zasmucają - czasem odbierają nadzieję. Trzeba się zebrać w sobie i budować nadzieje, budować ład, budować normalność w moim pieknym kraju. 

Zebrałam się także do zakończenia swetra, kolorowego kardigana z bloga Kamili https://otulove.pl/2023/03/kolorowy-kardigan-

Może tej wiosny skonczę, to się pochwalę.

Dobrego dnia, dobrych dni


6 komentarzy:

  1. Pora roku rzeczywiście nie sprzyja optymizmowi, albo pada, albo wieje - nawet w weekend jakoś nie udaje się wyjść w góry. A do wiosny, mam nadzieję, że uda się jako tako wyprostować to, co dzieje się w Polsce. Dużo pracy nas czeka. A wojna za miedzą jest jak zapalnik - niestety. Mam nadzieję, że będziemy nadal podziwiać Twoje piękne prace, kiedy otrząśniesz się z posępnego nastroju.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrawiam w tym nowym roku, niech ten kolorowy kardigan rozświetli nam rzeczywistość, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ze mnie odwiedziłas. Pozdrawiam i nie tracę nadzie

      Usuń
  3. Ludwiko, cieszę się gdy czasem odświeżasz Twój blog. Emocjonalnie jestem związana z Elblągiem, to moja młodość. Jesteśmy prawdopodobnie równolatkami i być może nasze drogi się przecinały . Tak jak Ty "Trochę dziergam - bo lubię. Czasem podoba się komuś, to przygarnie" W trudnych czasach to pomaga myśli przekierować na inne tory a radość obdarowanych jest bezcenna. Nadchodzi wiosna wraz z nią nadzieja na lepsze dni. Będzie dobrze, będzie normalnie. Pozdrawiam. Krystyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się. Dzieki za wsparcie i podtrzymywanie nadziei.

      Usuń