xxx

twórczo, odtwórczo, coś nowego... ludwikar@poczta.fm
Dziękuję za odwiedziny, dziękuję jeżeli zostawisz komentarz


Obserwatorzy

czwartek, 17 września 2015

Niby zwykła

Świat się kolorem upiększa,co jest pewnym zwiastunem zbliżającej się jesieni.Hortensje przywiędły smutnie, a potrafią być takie kolorowe do mrozu. Za to niezawodne astry kuszą kolorami, kuszą. Lubię je. Odwracam się od licytacji wyborczego opluwania,przekrzykiwania, mamienia.Czasem się zastanawiam, jak to jest możliwe, że -przynajmniej  można mieć nadzieję- normalni , często nawet wykształceni, chyba uczeni podstawowych kulturalnych zachowań, wynikających z szacunku do człowieka - znajdują się w rynsztoku kłamstwa, oszczerstwa,obłudy, zawiści.... No tak, druga strona życia. 
Jak dobrze,że mozna poczytać, podziergać, popatrzeć na barwny świat,biegającego Wojtusia, - to ta lepsza strona życia.
Wojtuś radzi sobie w żłobku, radzi sobie nieźle -nie płacze, nie stoi pod drzwiami czekając na zabranie,dojrzewa społecznie. To też lepsza strona życia.,
Bardzo podobała mi chusta Ani, więc z radością zgodziłam się na testowanie. Jest prosta - i jak to z prostotą bywa- urokliwa i elegancka. Dziekuję Aniu. Ponieważ jest robiona "francuzem", więc uważałam, że lekko cieniowane włóczki stracą nieco ze swego uroku - wybrałam Holsta. Połączyłam jasne, radosne kolory, i - powstała. Aparat nieco zmienia kolor dodając niebieskości. Poszalejmy więc i popatrzmy-


































































Poszlałam:):) Chusta ma wymiary 220 x 65 cm. Zużyłam 1 motek Kolst Robbins Egg i 1,5 motka Holst Freesia. Druty 2,75.
Włóczka zakupiona w TU i TU. Jestem bardzo zadowolona i bardzo mi się podoba:) Może komuś jeszcze spodoba się?
Zapraszam. Dziękuję za każde odwiedziny i bardzo dziękuję za komentarze.

28 komentarzy:

  1. Śliczne kolory - piękny delikatny wzorek:) po prostu super! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię serdecznie, miło, że Ci się podoba. Zapraszam, pozdrawiam

      Usuń
  2. Och piękna ta chusta !!! Wykonanie i projekt cudności. Ja też lubię astry mam miniaturki na działce a polityków mam gdzieś. Pozdrawiam z gorącego dziś Podkarpacia Ewa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Ewo,miło Cię "widzieć" i czytać, Pozdrawiam gorąco:)

      Usuń
  3. Ludwiko, piękna jest :) Podziwiam wszystkie Twoje chusty :) Są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest cudna!!!!Pani Ludwiko czy mozna prosic schemat?Będę bardzo wdzięczna,pozdrawiam
    Mój adres lodzia56@op.pl Dziekuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie. Prośby nie spełnię - to nie jest mój projekt, Autorka udostepni go niedługo i mozna będzie u niej kupić.Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Na zbliżeniach wygląda cudnie, kolor świetny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podoba. Dziekuję, że mnie odwiedziłaś, zapraszam

      Usuń
  6. Piękne zestawienie barw, niezwykłe połączenie, delikatności z subtelnością.Śliczna to mało powiedziane. Cudo. Serdecznie pozdrawiam, życząc radości, żadnych smutków ani trosk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urso cieszę sie, że mnie odwiedziłaś, miło, że Ci się podoba.Mam jeszcze taką włóczkę, więc być może powstanie druga jak ktoś zechce.Pozdrawiam Cię serdecznie:)

      Usuń
  7. Śliczna chusta. Ciekawe zestawienie kolorów; bardzo podoba mi się to cieniowanie.
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  8. Maraja
    Tym razem ....znowu cudeńko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, tym razem - znowu Twoje odwiedziny sprawiły mi radość:)

      Usuń
  9. Kolory bombastyczne, piękna chusta
    Pozdrawiam
    http://drutolandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że Ci się podoba,tym bardziej, że robisz fajne rzeczy:)Pozdrawiam

      Usuń
  10. Kolejny piękny motyl zszedł z Twoich drutów:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. http://alejaktobezmatury.blogspot.com/ piękne!! a ja kupiłam zwykłe poncho.. :(

    OdpowiedzUsuń