xxx

twórczo, odtwórczo, coś nowego... ludwikar@poczta.fm
Dziękuję za odwiedziny, dziękuję jeżeli zostawisz komentarz


Obserwatorzy

sobota, 3 października 2015

Jak to pokazać.....

Jakiś czas temu doszłam do -jedynie słusznego- wniosku,że zrobienie zdjęcia niektórym kolorowym wytworom własnym jest dziwnie trudne. Nic to jednak w porównaniu z koralikowymi wytworami. Własnie poczyniłam takie trudne - i jak to pokazać, jak nie poddaje się???
Kasia Kobieta o tysiącu zalet, tysiącu talentów i ogromnych zasobach dobroci, spytała czy bym jej zrobiła to. Hm, mogę spróbować. Prób było kilka, może dlatego, że w koralikach sama nie ryzykuję?
Co zszyłam to, bleee - nie to. Już się nawet poddałam, z niechęcią - ale jednak. Oświeciło mnie, że mogę jeszcze zapytać - i zapytałam na fc. Odezwały się pomocne - - udało się. To co mnie , na początku zatrzymało, to fakt, że rysunki pomocnicze pokazują koraliki zdecydowanie wystające ponad płatki - a mają być zdecydowanie niżej od płatków. No i te drobinki toho 15,0 - dla mnie duży wysiłek, oczy nawet w okularach mają trudność.
Zdjęcia nie są ładne,mimo moich starań. Ponieważ Kasia jest zadowolona, to - mimo wszystko- pokażę.
Aha, Kasia ma jednak także wadę - pozwala, by jej blog kurz pokrywał - a przecież ciągle robi różne sliczności. A ja tam zaglądam....






















Powolutku , a jednak nadchodzi, dodaje nowych barw






a to niebo...ach












Dobrego dnia:) Niech Wam słońce i barwy towarzyszą:)Dziękuję za odwiedziny i bardzo dziękuję za komentarze.:)

19 komentarzy:

  1. Piękne prace!!! Ja nie pracowałam nigdy z koralikami wolę raczej druty i ewentualnie szydełko do wykonania gwiazdek na kiermasz szkolny. Pozdrawiam słonecznie,podkarpacko i do tego jeszcze aptekarsko,bo odrabiam dziś przymusową sobotę ech a pogoda taka piękna... Ewa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ewo, ciepło i słonecznie Cie przyjmuję:)Dziekuję - tym razem, bez kokieterii, zdjęcia nie pokazują prawdy (tej lepszej). Właścielka zadowolona, już zrobiła otwarcie - i to jest chybamiara.Pozdrawiam

      Usuń
  2. Jak zwykle pokazujesz piękne prace:) Czasami mam też problem z pokazaniem czegoś na zdjęciach ale wtedy zostawiam daną rzecz na kilka dni i jakoś na razie daję radę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Basiu:) Prace już są we właściwym miejscu, na właściwej Osobie - i to mnie cieszy:)Pozdrawiam Cię serdecznie

      Usuń
  3. Śliczne. Szczerze podziwiam, że wciąż próbujesz czegoś nowego. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Janeczko, takie słowa od Ciebie to jak medal:)Pozdrawiam

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Maraja
    Znowu piękna misterna biżu ,ale co się dziwić tu zawsze można nacieszyć oko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marajo, Ty zawsze łaskawa w pochwały:)Dziekuję Ci bardzo,bardzo:)

      Usuń
  6. Zachwycające kwiatuszki:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znów stworzyłaś coś ładnego, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności ! Cudne kwiatuszki :-)
    U mnie już drzewa powoli zmieniają kolory... jest dużo żółci i czerwieni... jesień :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kasiu:)Dziekuję Ci za tę jesienną wizytę.Miło, że podoba Ci się kwiatuszkowo:)Pozdrawiam

      Usuń
  9. Śliczne kompleciki! powiększyłam sobie zdjęcia co by te koraliki ujrzeć i są! A jak to zrobione to nie wiem :) I zdjęcia bardzo ładne i nie mam im nic do zarzucenia. A chmurki, oj uwielbiam takie baranki na niebie:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Biżuteria śliczna ,bardzo oryginalna i na pewno jedyna w swoim rodzaju :)
    Właścicielka zadowolona to i Ty powinnaś być duma ze swojego wyrobu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za wizytę:)Miło, że podoba Ci się .Zapraszam, zapraszam

      Usuń