xxx

twórczo, odtwórczo, coś nowego... ludwikar@poczta.fm
Dziękuję za odwiedziny, dziękuję jeżeli zostawisz komentarz


Obserwatorzy

czwartek, 5 grudnia 2013

Do kompletu

Witajcie w ten jesienny, dość ciemny dzień. Wprawdzie nie jest najgorzej, słońce przebłyskuje, mogę bez światła robić (od kilku dnia po raz pierwszy). Zapowiedzi są straszące - że huragan, śnieg, deszcz i wszystko razem. Póki co jest całkiem nieźle, więc cieszę się i korzystam. Tym bardziej, że rozpoczął się adwent. Lubie adwent, ten czas oczekiwania - z każdym dniem bliżej. Bliżej do świąt, do nadziei, że opamiętamy się, my ludzie, przestaniemy ze sobą wojować, czasem bardzo brutalnie. Walka w imię... no właśnie, w imię czego? Słyszę dużo szczytnych haseł, a wszystkie mają wspólny mianownik; ja wiem lepiej (najlepiej) , jestem najmądrzejszy i macie przyjąć moje racje. To co wy myślicie, jest głupie i "każdy to wie". Musicie mnie szanować, a ja nie będę nikogo (no może kogoś sobie wybiorę, na chwilę). 
Adwent to dla mnie nadzieja, że przyjdzie czas pokoju...
Poczyniłam chustę z estonki, pomyślaną jako komplet do spódnicy (pokazanej wcześniej) Mnie się podoba, nawet bardzo. W komplecie, uważam, jest super. Chusta jest wg wzoru mojego pomysłu. Pewnie są w niej elementy jakichś projektów, bo przecież różne oglądałam, ale - świadomie niczego nie powieliłam. Piszę to na wszelki wypadek.
Chusta jest duża, taka jakie lubię. Zużyłam prawie 1200 m włóczki. Robiłam na drutach KP nr 4, bo chusty lubię luźniejsze. 























Dziękuję Wam za to, że zaglądacie do mnie, cieszę się bardzo jak zostawicie komentarz - pochwalny czy krytyczny, dla mnie wszystkie są ważne. 
Witam tych, którzy zdecydowali się zostać na dłużej, jako obserwatorzy. Zapraszam, goszczę was najlepiej jak potrafię. 
Dobrego dnia:) Do zobaczenia na blogu moim, waszych...No patrzę na te chustę i patrzę i podoba mi się w komplecie ze spódnicą - cieszę się. :):)

50 komentarzy:

  1. Chusta jest cudowna, w komplecie wygląda to bosko:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny komplet wyszedł!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za wizytę i za komentarz taki miły:) Zapraszam

      Usuń
  3. Śliczny komplet. fajne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna chusta :-) Teraz masz komplet idealny :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Ci, haha - no prawie idealny:) Zapraszam, pozdrawiam

      Usuń
  5. Faktycznie w komplecie wygląda cudownie:))) pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz tempo Kobieto!!!! Z ręką na sercu mówię - komplet przecudnej urody, robi wrażenie. Już nie mogę się doczekać co nowego wymyślisz i nam pokażesz. Czekam na Twoje nowości i czekam też, jak Ty, adwentowo - dla mnie to też czas radosnego wyczekiwania, buziaki Ewa S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewo:) Cieszę sie,że wpadłaś. Miło, że coś nas łączy oprócz robótkowania:) Zapraszam, pozdrawiam

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziekuję Ci - mnie też sie podoba. Ubrałam Babę i patrze,patrzę...Pozdrawiam

      Usuń
  8. Maraja
    Komplecik cudny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Ci:) Z tym kolorem włóczki to był dobry pomysł:)Zapraszam

      Usuń
  9. Miło popatrzeć na taką staranną robótkę. Komplet robi wrażenie niesamowite! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, miłe słowa, rumienie sie na taka pochwałę. Dziekuje i zapraszam

      Usuń
  10. Piękna praca ☺ Bajeczne kolory. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Ci że wpadłaś do mnie, mam nadzieje, że będziesz tu częściej:)Dzieki za miłe słowa.Pozdrawiam

      Usuń
  11. Cytuję Ludwikę: "No patrzę na te chustę i patrzę i podoba mi się w komplecie ze spódnicą - cieszę się. :):)"

    Ja też patrzę i podziwiam ten komplet, szczególnie na zdjęciu nr 5, i znów patrzę, i patrzę ... urzekające ujęcie ... chusty pięknie udrapowanej i górnej cześci spódnicy ... reszta (na tym zdjęciu) - tajemnica :-) Uroczy komplet, bardzo starannie wydziergany i pięknie zaprezentowany. Gratuluję inwencji twórczej.

    Pozdrawiam Cię serdecznie:-)
    Aiwlys

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno Cię nie było, tym bardziej się cieszę.Dziękuję. Miło, że podobała Ci sie moja praca.Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Ludwiko, nic się nie zmieniło, korzystam z zaproszenia i przychodzę tu tak często jak do znanego nam sklepu, tylko "nie podpisuję listy obecności". Ale pojawiam się, czytam, oglądam, podziwiam i ... znikam. Nie mam zaległości, jestem na bieżąco:-)

      Wszystkiego dobrego:-)
      Aiwlys

      Usuń
  12. Chusta w komplecie ze spódnicą wygląda wręcz zjawiskowo!
    Pozdrawiam - Zofia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Zofio:) Udał mi sie, co oczywiście w dużej części jest zasługą nitki:)Pozdrawiam

      Usuń
  13. Jest się z czego cieszyć. Znakomity komplet, zjawiskowy. Piękne kolory; och i ach. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba Ci się też? - to milo. Dziekuję za te pochwały, za to, że wpadłaś.Pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Brakuje mi słów, żeby wyrazić swój podziw. Piękny komplet.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo, jaka fajna i ogromna. Nie nadążę za Twoim tempem. Zawsze zazdroszczę, że tak szybko możesz się cieszyć efektem swoich prac. Ale wiesz co, pocieszyło mnie to, że kilka blogerek pisało, że u nich tempo też jest podobne do mojego i że w między czasie, żeby się nie znudzić sięgają po nową robótkę. Ja robię to samo. Cieszę się jednak z Twojego bloga, bo co chwila jest nowa inspiracja. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Aniu, każdy ma swój styl i swoje tempo pracy - każdy ma dobre, tylko inne.Ja wolę skonczyć jedno - zacząć drugie. Czasem zazdroszczę,że inne osoby cieszą się zaczynając w międzyczasie coś nowego . Dziękuję Ci za miłe słowa, a jeżeli znajdziesz tu dla siebie nową inspirację - to tym bardziej się cieszę. Zapraszam, pozdrawiam i powodzenia życzę.Pochwal się :)

      Usuń
  16. Świetnie wyszła ta chusta. W komplecie ze spódnicą wygląda ślicznie.
    Osobiście uwielbiam dziergać i oglądać u innych wszelakie kompleciki z włóczki.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieplutko dziękuję Doroto , zapraszam, pozdrawiam

      Usuń
  17. Ludwiko w takim pięknym komplecie żadne mrozy Ci nie straszne:)
    będzie Ci ciepło i kolorowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Kasiu:) Pozdrawiam

      Usuń
    2. Piękna chusta i jakich pokaźnych rozmiarów ! Doczytałam , że robisz kolejną i że nie zdążysz do następnej niedzieli :) Takiego olbrzyma w tydzień !!! Matko , ja czapki nie daję rady wydziergać w tydzień ... Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    3. Mirellaj - takiego olbrzyma to nie, ale mniejszą czasem się udaje:) Dziekuje, że wpadłaś:)Pozdrawiam

      Usuń
  18. Witaj, znalazłam Cię w tej wielkiej otchłani jaka jest internet i nie żałuję. Chusta i spódnica niesamowite. Kolor, wzór, wykonanie - cudowne :)
    Zostaję tutaj pewnie na dłuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię , dziękuję za miłe słowa - cieszę się, że zamierzasz zostać na dłużej. Z przyjemnością będę Cię gościć:)

      Usuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękny komplecik!!!. Przyszłam nacieszyć oczy i odetchnąć od codzienności, bo u Ciebie , jak zawsze, świat wydaje się lepszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu dzięki:) Jeden usunięty- jak chciałaś. Cieszę sie, że wpadłaś, bo ostatnio mało Cie widać:)

      Usuń
    2. Dzięki Ludwiko, chciałam nadrobić zaległości w komentowaniu i wysłało mi się dwa razy to samo, to jednak nie znaczy, że tu nie zaglądałam. .

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  21. Chusta przepiękna. W komplecie ze spódnicą świetnie wygląda. Cieplusio w niej będzie. Pozdrowienia Mirela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Ci za wizytę.Cieszę sie, że zechciałaś zostawić komentarz. Zapraszam. Pozdrawiam

      Usuń
  22. Witaj Ludwiczko chusta piękne kolory.Calość super robota.Kolory rozjaśniły ten ponury dzień.pozdr.Kaju

    OdpowiedzUsuń