xxx

twórczo, odtwórczo, coś nowego... ludwikar@poczta.fm
Dziękuję za odwiedziny, dziękuję jeżeli zostawisz komentarz


Obserwatorzy

piątek, 27 grudnia 2013

Lubię mikołaje

Miałam zacząć od impresji grudniowych na wsi, jednak prezenty czekały długo,więc mają pierwszeństwo. Czas mikołajowy trwał u mnie w tym roku dość długo, coś około dwóch tygodni- prawie przyzwyczaiłam się. Dużo cudowności dostałam (oczywiście nitki też), a najważniejsze, że wszystkie trafione. Nie będę jednak pokazywała wszystkich prezentów (duży wór by się uskładał) tylko wykonane własnoręcznie. 
Prezent czekał dość długo, aż go obejrzę - bo przyszedł dzień po moim wyjeździe - i czekał. Zaskoczyła mnie mnogość i misteria wykonania. Wielka radochę sprawiła mi Figosia (nie prowadzi bloga) swoimi niezwykle starannie wykonanymi , artystycznymi dziełkami. Dzień na fotografowanie fatalny, chyba w roku najciemniejszy, więc nieco uroku zabiera - ale i tak są śliczne.
Pokazuję






Piękna skrzyneczka, aksamitnie wypolerowana - cudo:), a do tego






 Tutaj widać prezent, choinkę z piór, od innej utalentowanej dziewczyny - Oli, gimnazjalistki


a tu jeszcze z choinką-świeczką.
Dziękuję bardzo :)

Trochę grudnia na wsi, z kolorowym ptactwem i zielona trawą. Zdjęcia nie są najlepszej jakości, niektóre robione przez okno. Dwa psy pieszczochy robią zbyt wiele szumu, by ptaki czekały. A dzięcioł w ogóle nie pozwalał się uchwycić, ma jedno zdjęcie, jedno możliwe.

Świeżo przekwitła olszyna






Zielona trawa w jesiennym lesie










pomarańczowe brzuchy w słońcu jaśnieją


pani bażantowa ogląda świat po śniadaniu

niezmordowane wróbelki


Sroka damula



Uparcie unikający zdjęć dzięcioł


Dwie wartowniczki


i kiciuś





Tak oglądałam świat w tym świątecznym czasie. Nie powiem, coś tez zrobiłam - pokażę jednak w następnym poście, bo obawiam się, że trudno byłoby dotrwać do końca.
Serdecznie witam Obserwatora z drugiej setki:) Zapraszam do pozostania.
Tym wszystkim, którzy zechcieli zajrzeć i zostawić życzenia, te dłuższe i te krótsze - wszystkie ważne., dziękuję szczególnie. Każde sprawiło mi dużą radość. A jak się spełnią, to dopiero będzie:) Dziękuję Wam, zapraszam .Życzę dobrych dni, tych nieco innych, ciągle trochę świątecznych. Czekajmy razem na odejście staruszka 2013. Może jeszcze łaskawy będzie, zostawi dobre chwile dla nas. Dobrego dnia i do spotkania na blogowej drodze.

12 komentarzy:

  1. Maraja
    Nie tylko talent do różnego rodzaju robótek recznych ale też do polowań na zwierzaki i ptaki ...aparatem foto.Podziwiam różnorodne zdolności.Szacun

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne prezenty dostałaś:) u mnie też wiosna na całego nawet zwierzętom zegar biologiczny się przestawił:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za odwiedziny. Prezenty rzeczywiście super, wszystkie:)

      Usuń
  3. Piękne prezenty - każdy by się ucieszył.
    Wartowniczki - jakie eleganckie - widać, że mają dobrze.
    Kocur - niczego sobie.
    Ja również życzę samych pogodnych dni w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne prezenty otrzymałaś Ludwiko :)
    ale zdkęcia Twojego autorstwa są całkiem profesjonalne i tak przyjemnie się je ogląda ...
    jestem pełna uznania dla Ciebie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, cieszę sie, że mnie odwiedziłaś:)

      Usuń
  5. Piękne prezenty! Z niecierpliwością czekam na post ze zdjęciami Twoich prac, bo zapewne wspaniałe rzeczy wydziergałaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne prezenty dostałaś Ludwiko
    świetne towarzystwo uchwyciłaś na zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ piękna skrzyneczka:) Cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń