xxx

twórczo, odtwórczo, coś nowego... ludwikar@poczta.fm
Dziękuję za odwiedziny, dziękuję jeżeli zostawisz komentarz


Obserwatorzy

środa, 23 września 2020

Mroczny cień mgły

 Jakiś czas temu zauroczyła mnie chusta entrelak, taka nieco inna - prostokąty różnej wielkości. Moja wyobraźnia przestrzenna jeszcze się nie narodziła, więc wątpię, bym sobie poradziła z tworzeniem takiej wariacji. Poprosiłam o pomoc - i autorka chętnie podzieliła się schematem, życząc powodzenia. Nie wiem, jak to jest możliwe, ale - mimo, że pamiętam jak zapisywałam- nie ma śladu kto to był. Sprawdzałam sto tysięcy razy - nie ma. Naprawdę bardzo, bardzo przepraszam, że nie dziękuję imiennie - no nie wiem. Wstydzę się bardzo, udzielam sobie nagany, ale nie zmienię tego, co sie stalo: nie wiem jak, nie wiem co.

Przesadziłam z cienkością drutów. Do luny można było grubsze - nie wiem co mnie zaćmiło i robiłam na 3. Pierwszy raz robiłam z tej nitki i podoba mi się średnio. Miałam dwa motki różne, które przerabiałam na zmianę, po dwa rzędy.

Wielkość chusty 86x180 cm










Dziękuję :)

13 komentarzy:

  1. Bardzo niestandardowe zastosowanie wzoru, niebanalne a efekt świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki serdeczne. Prawda, że ktoś miał super pomysł?

      Usuń
  2. Jakoś nie jestem wielką fanką entrelaków. Sama zrobiłam jeden, dla mamy i nawet nieźle wyszedł. od jakiegoś czasu widzę entrelaki, które ty zrobiłaś, o nieregularnej wielkości i to dodaje mau bardzo uroku. I nawet przeszło mi przez myśl, czy by sobie nie zrobić podobnego. Kobieta zmienną jest przecież, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, kobieta (na szczęście) zmienną jest i urozmaicenie w zycie wnosi. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Widziałam już u kogoś na blogu taki przeplatany entrelak, nawet komentowałam, że bardzo mi się podoba. Chciałam znaleźć ten blog, żeby Ci podpowiedzieć, czy może od tej właśnie dziewiarki masz wzór i... nie znalazłam :( Twoja chusta jest piękna! Ten rodzaj entrelaka moim zdaniem jest zdecydowanie atrakcyjniejszy niż klasyczna forma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, dziekuję Ci za starania. Może odnajdzie się. A ja chyba nie pozostanę na tej jednej :)

      Usuń
  4. Entrelaki jakoś specjalnie mnie nie fascynują, ale w tym wydaniu bardzo mi się podoba, różnej wielkości elementy i przejścia kolorystyczne intrygują i są bardzo efektowne. Śle pozdrowienia i dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziekuję :)Zdrowie się poprawiło - zyczenie zadziałało

      Usuń
  5. Maraja
    Co tu dużo mówić znowu piękny udzierg Twoich rąk.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuję Marajo. Pozdrawiam już jesiennie, ale za to kolorowo.

      Usuń
  6. Chusta wyszła piękna a kolory ułożyły się super. Może korzystałaś z rad na blogu Szydełkowe czary mary, tam są takie chusty.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę zdrowia Ania

    OdpowiedzUsuń