xxx

twórczo, odtwórczo, coś nowego... ludwikar@poczta.fm
Dziękuję za odwiedziny, dziękuję jeżeli zostawisz komentarz


Obserwatorzy

niedziela, 6 sierpnia 2017

Udane trio

Tak sobie patrzę, cieszę się, pomyślałam, że to bardzo udane TRIO an West,i Mirella z Włóczek Warmii i ja. Udane tym razem, bo patentu na zawsze nikt nie da:) Podobała mi się ta chusta (podoba mi się wiele pomysłów Westa) i czekała na swoją kolejkę, a właściwie na natchnienie. Jak zobaczyłam , to uznałam, że mój czas też nadszedł. Przejrzałam zasoby włóczkowe i - do dzieła. Początek nie za bardzo mi się podobał, więc prucie było, a jakże - ale potem już poszło. Nie wszystko robiłam dokładnie z projektu - wprowadziłam jedną nitkę, która co jakiś czas powtarza się (taki lekki seledyn, który jest też w bordiurze) i bardziej mieszałam nitki. Nie ucinałam jak w projekcie, tylko jeszcze gdzieś tam rzuciłam w dalszej części sekcji. Jestem bardzo zadowolona, co nie zawsze mi się zdarza po zakończeniu pracy. Tu się zdarzyło !
Zdjęcia na powietrzu nieco przekłamują kolory. To co jest bardziej zielone w realu, na zdjęciach bywa bliżej niebieskiego i - nie wiem skąd- na niektórych zdjęciach fioletem pachnie - a nie ma go. Ale co tam, fotografem nie będę (chociaż staram się zrobić zdjęcia dobre), a dziewiarką i owszem. To się liczy. Na FC chusta podoba się wielu osobom (pokazałam wczoraj), więc nie jestem odosobniona, co mnie bardzo cieszy. Lubię głaski:), a co.
Zapraszam do oglądania






































Tu prawdziwe kolory.
Dziergałam na drutach KP nr 3,5
Chusta jest dość duża 210x75 cm. Włóczki wyrobiłam 311 g
Co Wy na to?
Zapraszam do oglądania i komentowania. Nowych Obserwatorów witam serdecznie, zasiedziałym dziękuję, że są:)
Teraz na drutach cienizna, oj (Haapsalu) dzieje się, a czasu babcia zbyt wiele nie ma. Dobrego dnia i do zobaczenia w Toruniu na Drutozlocie:)

33 komentarze:

  1. Ludwiko, pięknie zgrałaś wzór i włóczki, bardzo podobają mi się te jasne "kreski"

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealne przechodzenie kolorów. Cudna chusta.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tak się udało przy pomocy włóczki:)Pozdrawiam

      Usuń
  3. Cudna, jedyna w swoim rodzaju! !!!!!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że tak myślisz. Dziękuję. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Już pisałam na fb i tu też napiszę :) Chusta cudna i rzeczywiście piękne TRIO - Ty, projektant i włóczka :) Wyszło wspaniale.
    Do zobaczenia w Toruniu :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dziękuję, że wpadłaś do mnie Podróżniczko, chociaż wirtualnie. Bardzo się cieszę na spotkanie w realnym świecie, w Toruniu:)

      Usuń
  5. Maryja Jak zwykle piękna chusta i jak zwykle perfekcyjne wykonanie wiec nie ma wyjścia podobać się musi. ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Powinno być Maraja

    OdpowiedzUsuń
  7. no absolutnie piękna :) jak zawsze podziwiam Twoje prace :) kolory przepiękne,cud,miód i orzeszki :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mnie odwiedziłaś. Dziękuję, pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  8. Kolory są piękne. Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też się podoba kilka pomysłów Westa i ta chusta też:) W Twoim wykonaniu jest śliczna:) On ma niebanalne podejście do dziergania:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięęęękna!:) Też mam w planach tę chustę i nawet mam włóczkę:)Ale planów to ja mam wiele, a czasu na dzierganie niewiele. Pierwszeństwo mają zajęcia, które nie mogą czekać, a włóczka cierpliwa jest:)Pozdrawiam Cię serdecznie Ludwiko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Apeico bardzo dziękuję:)Miło, że do mnie zajrzałaś. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  11. Głaski zasłużone w pełni, dorzucam kilka :-) A zdjęciom nic nie brakuje :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Klikaf, głaski zbieram z przyjemnością:) Nawet uznaję, że zasłużone - cóż próżności nigdy za wiele:) A ta chusta bardzo mi się podoba.Pozdrawiam Ciebie i kozy:)

      Usuń
  12. Ludwisiu, jak ładnie zestawiłaś kolory w tej chuście, która wyszła Ci pięknie, zasłużyłaś na dużo głasków:)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna chusta.Pięknie dobrane kolory i super wykonanie. Piękne zdjęcia, zawłaszcza to na płotku. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Też się cieszę, że tak "mi wyszła". Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  14. Wow , jakże piękna w Pani dłoniach powstała ! Świetnie dobrane welenki , te kolory pięknie się komponują . Widzę,ze to kolejna chusta że ,,stajni,, Westa , ma świetne pomysły , powinnam też się skusić, kto wie .... W szufladzie precelki czekają ,tylko ten Angielski ..... Pozdrawiam -Marcepa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marcepo dopiero dzisiaj odkryłam Twoją wizytę - była w spamie. Cieszę się, że odkryłam. Angielski u mnie "subiektywnie znany" (jak mawia A.Poniedzielski), więc mysle, że też dasz radę.Dziekuje, że chciałaś odwiedzić mnie i zostawić komentarz. Pozdrawiam

      Usuń
  15. Piękna chusta, wzorek na brzegu dodaje jej dużo uroku:)

    OdpowiedzUsuń