xxx

twórczo, odtwórczo, coś nowego... ludwikar@poczta.fm
Dziękuję za odwiedziny, dziękuję jeżeli zostawisz komentarz


Obserwatorzy

wtorek, 29 kwietnia 2014

Uległam

Uległam pochwałom bambusa. Długo się opierałam, bo lubię naturalne włókna - wełnę, jedwab, bawełnę. Skusiły mnie kolory divy alize, wydziergałam i - koniec zabawy. Założyłam chyba dwa razy, nie czuje się w tym dobrze. Jak nie za zimno, to za ciepło, mało poczucia oddychania skóry. No tak mam, takiego bzika. Podobno bambus na ciepłe dni jest idealny, same zachwyty - uległam, doświadczę i zobaczymy co dalej. Powstał taki sweterek


































Włóczkę zakupiłam w e-dziewiarce. Robiłam podwójną nitką, druty KP nr 3,5. Wyrobiłam 47 dag włóczki. rozmiar duży, 44/46. Nieco wydłużył się po zmoczeniu, tak 5 cm. Przewidziałam to w robocie, bo sporo informacji było od innych dziewiarek w tej sprawie. Suszył się ponad dobę - strasznie długo. W planie jest kocyk dla dziecka i jak pomyślę, że tyle będzie suszenia.....

Przed świętami powstała bransoletka, której nie pokazywałam, bo chciałam żeby pierwsza mogła zobaczyć Właścicielka. Taka, koraliki toho 11,0, "ażurowa"











Wiosna, więc trochę kwiatowo


Te są wolne, do wzięcia

























33 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba. Super kolor i fason. Ja z bambusa jestem bardzo zadowolona, ciekawe jakie będą Twoje odczucia.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Olu:) Mam nadzieje, że też będę zadowolona.Pozdrawiam Cie serdecznie

      Usuń
  2. Wspaniały sweterek :-) Piękne kolory.
    Zachwycająco wygląda szczególnie na Tobie - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och Kasiu, taaaki komplement:) Dziekuję. Fakt, dobrze sie w niej czuję.Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ludwiś, sweterek piękny, bardzo podoba mi się połączenie dwóch nitek, które spowodowało, że kontrasty w przejściach kolorów złagodniały, przez co sweterek stał się jeszcze bardziej elegancki. Właśnie robię bluzeczkę z tego samego bambusa, ale pojedynczą nitką i dłubię na 2 - końca nie widać. I mam takie same wątpliwości co do "grzania i chłodzenia" jak Ty i do tego zdrowie mi z lekka szwankuje, więc entuzjazm do tego dziergadła nieco przygasł, ale walczę dzielnie z wszystkimi przeciwnościami :-). Całusek Ewa S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo dziekuję, że wpadłaś. Niech Ci się zdrowie poprawi!!! Pozdrawiam i zwyciężania przeciwności życzę:)

      Usuń
  4. Ludwiczko, super sweterek wydziergałś, (ponieważ należałam do grona namawiających to mam nadzieję, że polubisz bambusa)
    cudna ta prezentowa bransoletka
    a storczyki pięknie Ci kwitną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Kasiu. Bransoletka w realu jeszcze ładniejsza. Mam nadzieje, że polubię - bo na kocyk zakupiony:) Pozdrawiam Cię

      Usuń
  5. Sweterek bardzo ładny ,i jestem ciekawa czy babus chłodzi w upały -bardzo proszę o zdanie relacji po przetestowaniu.
    Koraliczki jak zwykle pięknie dokładnie zrobione ,
    A storczyki niesamowicie cieszą oczy .
    Pozdrawiam Ludwiczko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki, że wpadłaś. W tym roku storczyki wysłuchały mojej przemowy, że żarty sie skończyły:) Cieszę sie, że sweterek zyskał Twoje uznanie. Doniosę jak sie nosi:) Pozdrawiam, zapraszam

      Usuń
  6. Bluzeczka bardzo ładna faktycznie fajne ma kolory:) Moje storczyki też kwitną jak zwariowane:) po 3 pędy z kwiatami mają:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Witam Cię i dziekuję za takie uznanie. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  8. Fajna bluzeczka, mam nadzieję, że będziesz zadowolona. Piękne bransoletki, szczególnie podobają mi się dwie ostatnie. A storczyki wzbudzają mój podziw tym bardziej, że moje w tym roku w ogóle nie chcą zakwitnąć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię, dziekuje, że wpadłaś. Mam nadzieje, że storczyki wrócą na właściwą drogę. Moje były kapryśne - a w tym sezonie są piękne. Cieszę sie, że bransoletki zwróciły Twoją uwagę.Pozdrawiam

      Usuń
  9. A co to za skwaszona minka! Bluzeczka wygląda super!!! Bransoletki czadowe!!! Musze wrócić do maczków!! Storczyki pięknie kwitną!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nuto, uprzejmie wyjasniam, że mina poważna - jak na starszą pania przystało:):) Wracaj do maczków - warte tego. Pozdrawiam

      Usuń
  10. Ludwiczko, proszę o uśmiech! Bluzeczka rewelacyjna. Bransoletki cudne i jeszcze na dokładkę piękne storczyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Grazio:) Uśmiecham się do Ciebie:) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  11. Bardzo ładnie razem wyglądacie:)Ty i bluzeczka:)
    Biżutki super.Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję bardzo, cieszę się:) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  12. Maraja
    jak zwykle wszystko perfekcyjnie wykonane.
    Prace cudne,no i te szalejace storczyki.
    Wszystko pieknie sieprezentuje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Ci bardzo - storczyki szaleja, to prawda, co mnie bardzo cieszy. Za miłe słowa dziekuję:)

      Usuń
  13. Bardzo mi się podoba ta bluzeczka. Fajne ma kolorki. Ludwiko czy ty masz turbodoładowanie? Twoje tempo tworzenia jest oszałamiające. I takie śliczne rzeczy powstają. I storczyki masz boskie. pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Jolu. Przecież to co Ty robisz jest co najmniej tak samo piękne:)Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  14. Bardzo ładna bluzeczka, podoba mi się wstawka z warkoczyków. Śliczne rozwiązanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię u mnie:) Cieszę się, że podoba Ci się mój pomysł, warkoczykowy. Na bokach na dole zrobiłam trójkąty na lewo, mniej widoczne na zdjęciach, ale też uważam, że nieźle wygladają. Zapraszam, pozdrawiam

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  15. fajny sweterek,mnie się właśnie ten trójkąt na boku bardzo podoba i taki dekolt lubię.Powiedz proszę, co Ty robisz,że Twoje storczyki odwdzięczają się tak gęstym kwieciem?Moje kwitną, ale Twoje to wręcz szaleją!!Dodajesz im coś na popęd?? ;o))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za wizytę:) Wiesz z tymi storczykami to nie wiem, pielęgnuję tak samo i w tym roku zaszalały. Taki mają humor - indywidualiści. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń