xxx

twórczo, odtwórczo, coś nowego... ludwikar@poczta.fm
Dziękuję za odwiedziny, dziękuję jeżeli zostawisz komentarz


Obserwatorzy

środa, 28 sierpnia 2013

Z przewagą koralików

Nie wiem jak zatytułować dzisiejszy post - jest różny.
Zacznę od tego, że dziękuję Wam za to, że odwiedzacie mnie, podwójnie dziękuję tym, które zostawiają komentarz. Milo mi, że grono Obserwatorów powiększa się.
Kobieta to ktoś niezwykle skomplikowany, bogaty, tajemniczy - a jeżeli dociera do Dzikiej Kobiety, jest jak kopalnia diamentów. Można wykopywać nieustannie nowe, a jak się je oszlifuje, powstaje wiadomo co - brylanty. Odkrywajmy je więc . Dwa ( z wielu) różne oblicza kobiety skojarzyły mi się z dwoma różnymi bransoletkami. Zamiast próbować opisać, pokażę je i niech każdy sobie dopowie co mu pasuje, co podpowiada fantazja. Może odkryjesz, że któraś jest dla Ciebie, zechcesz ja mieć....













I druga, kontrastowa prawie


















Obie powstały z koralików toho 11,0, 15 koralików w rzędzie, co daje 10-11 mm średnicy. Jak  zobaczyłam schematy, od razu wiedziałam, że je zrobię , tak mi się skojarzyły z Kobietą - i są. Schematy znalazłam gdzieś tutaj

Zaznaczyłam, że prawie koralikowo będzie - powstała zmodyfikowana gąsieniczka.




Robiłam ją z myślą o konkretnej Osobie z nadzieją, że będzie trafionym pomysłem. Gąsieniczka znalazła dla siebie przyjazną rękę - i niech się dobrze nosi.

Jeszcze pobawiłam się cieniowaniem, zanim zacznę nowe, poważne projekty.

Efekty tej zabawy są takie (szukają przyjaznej ręki)
















Zamotków miało już nie być ( na razie), ale każda chwila przynosi niespodzianki. Przemiła Krysia sprowadziła mnie na manowce zamotkowe. Powstały i w najbliższych dniach powstanie jeszcze kilka takich letnio- jesiennych.
Zrobiłam takie, zobaczcie








Nie, drutów nie zdradziłam na rzecz koralików. Skądże - w robocie jest tunika still i jeszcze trochę ta robota potrwa. Pokażę, żeby nie było....



W robocie rękawy, a potem  kadłubek dłuższy i kieszenie. Rękawy robię na okrągło dwa jednocześnie, więc trochę trwa i - najbardziej nie lubię tej części roboty.
Długi ten post "wyszedł". Może ktoś dotrwał? Dziękuję.:)
Zapraszam, zaglądajcie do mnie, wpadajcie, oglądajcie, komentujcie - witam Was przyjaźnie i gościnnie. Dobrego dnia:)

59 komentarzy:

  1. Śliczności. Prawdziwy mistrz koralikowo-dzianinowy z Ciebie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Janeczko:) Do Ciebie jednak jeszcze mi duzo brakuje:)

      Usuń
  2. Cudne bransoletki , bardzo podoba mi się ta pierwsza z kwiatkami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, że wpadłaś:) Miło, że podoba Ci się to co zrobiłam. Zapraszam, pozdrawiam

      Usuń
  3. Nie widziałam jeszcze tak pięknych koralikowych bransoletek jak u Ciebie!Chylę czoła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za wizytę i takie duże komplementy. Miłe to, ale wiem, że brakuje mi dużo, dużo... Przy takiej mobilizacji będzie łatwiej:)

      Usuń
  4. Bransoletki są przecudne:) Zamotki również, w pięknych jesiennch kolorach. Bluzeczka zapowiada się obiecująco, fajna włóczka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za odwiedziny i taki miły komentarz. Ciesze sie i zapraszam:)

      Usuń
  5. Zauroczyły mnie bransoletki, szczególne cieniowana różowo-błękitna.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, miło że mnie odwiedziłaś i milo, że podoba Ci sie coś co robię. Ta, o której piszesz jest słodka. Pozdrawiam, zapraszam:)

      Usuń
  6. Ale tego wszystkiego narobiłaś, nie wiem od czego zacząć! Nie potrafię bransoletek, więc może o nich się wypowiem... wszystkie piękne, ale dla mnie takie naj, naj są pierwsza i dwie ostatnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) No, narobiłam, staram się:)Cieszę się, że podobają Ci się moje wytwory. Tworzę co mi w duszy gra i umiejętności pozwalają - a te są ciagle niewielkie:) Pozdrawiam, zapraszam

      Usuń
  7. Przepraszam, czy Ty sypiasz? Widząc ogrom Twoich dzieł ( każda pracochłonna) mam wrażenie, że Twoja doba trwa przynajmniej 48 godzin:-)) Kwiatuszkowa, romantyczna bransoletka jest przesympatyczna ale cieniowance zwaliły mnie z nóg- śliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj:) Sypiam, sypiam ...Dziękuje, że podoba Ci się to co zrobiła i bardzo dziekuje za pochwałę. Wpadaj do mnie, oglądaj, może cos jeszcze Ci sie spodoba i wesprzesz mnie dobrym słowem. Pozdrawiam

      Usuń
  8. no po prostu boskie
    ale zdolniacha z Ciebie Kochanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skromnie odpowiem; dziekuję za takie wspierające słowa. Pozdrawiam, zapraszam.

      Usuń
  9. Maraja
    zamotki piękne w superowych barwach,bransoletki rewelacja,no ita tunika....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marajo cieszę się, że odwiedziłaś mnie i mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz:) Dziekuję za takie miłe, wspierające słowa. Pozdrawiam

      Usuń
  10. Piękne są dzieła rąk Twoich.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mario, miód lejesz na serce moje:) Dziekuję Ci, wpadaj do mnie, ciesze się:)

      Usuń
  11. Bransoletka z kwiatkami po prostu powaliła mnie na kolana! Boska!
    Pozdrawiam Zofia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zofio dziekuję Ci bardzo za odwiedziny i zapraszam do następnych. I wstań z tych kolan:):)A bransoletka może być do wzięcia (inne też).Pozdrawiam Cię :)

      Usuń
  12. Ludwiko wszystko takie piękne...cudnie dziergasz, oczka równiuteńkie... jestem pod wrażeniem, pozdrawiam cieplutko:-)Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Aniu, że zechciałaś zajrzeć i zostawić komentarz. Ty tak misternie robisz, że Twoja pochwała jest dla bardzo ważna. dziekuje, zapraszam:)

      Usuń
  13. W koralikowaniu jesteś mistrzynią. Śliczne bransoletki porobiłaś. Ta szara jest moją faworytką.
    Na drutach widzę cieniznę, ale za to jakie śliczne kolorki.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuje, tym bardziej, że ta szara (dyskretna elegancja, kobieta po przejściach ale z figielkiem) podbiła także moje serce. Miło, że wpadasz do mnie i zostawiasz swoje komentarze. Zapraszam,pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Ludwiko, cudne bransoletki pokazujesz, wszystkie bardzo mi się podobają, i nosiłabym je w zależności od nastroju (wszak kobieta zmienną jest)
    zamotki fajne (też mam zamówienie na jesienne kolory)
    still będzie piękny, warto pokombinować z tymi różnymi motkami
    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ludwiko, ale dużo pięknych rzeczy pokazałaś! Ile Twoja doba ma godzin? Mnie bardzo pdoba sie ta w niebieskich kolorach. Już nie mogę doczekać się na Stilla!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, moja doba ma 24 godziny, uwierzysz?? Cieszę sie, że zechciałaś do mnie wpaść. Za pochwały dziękuję. Miło mi, że coś z tego co robię Tobie też sie podoba. Mam nadzieje, że still do spotkania wrześniowego będzie gotowy. Pozdrawiam

      Usuń
    2. I tak w to nie wierzę! Ludwiko, wpadam wciąż tylko nie zawsze pozostawiam po sobie ślad. Czekam na gotowego Stilla, u mnie wciąż czeka w poczekalni na dogodny czas! Pozdrawiam.

      Usuń
  16. Bransoletki ładne ale ta w kwiatki powala!!! tunika ładnie się zapowiada czekam na efekt końcowy pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  17. Ludwiko; super, że znów zagościły nowe cudowności. I nie po raz pierwszy dostrzegam Twoje niesamowite wyczucie koloru. Potrafisz tak pięknie dobrać i połączyć kolory/odcienie ze sobą. A kontrastowe "mrugnięcie" czerwonym koralikiem rewelacyjne. No i do tego still zapowiada się interesująco. I... tak fajnie jest u Ciebie. Całusek Ewa S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo, łaskawa jesteś dla mnie (jak zawsze). dziękuję Ci za tyle miłych słów. Mam nadzieję na spotkanie w realu. Póki co pozdrawiam Cię i zapraszam tutaj:)

      Usuń
  18. Ludwiko, przychodzę do Ciebie tak często, jak do sklepu Mariolci, ale nie zostawiam śladu.
    Dzisiaj jestem i piszę, że jesteś na pewno ciepłą, zdolną, pracowitą i bardzo zorganizowaną Osobą. Podziwiam Cię i serdecznie gratuluję.
    Aiwlys

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję, że jestem zaskoczona tym, że zostawiłaś komentarz i tym, że tu zaglądasz. Tyma bardziej sie cieszę, to bardzo sympatyczna niespodzianka. Zapraszam Cię i zachęcam do zostawiania komentarza. Do przeczytania:) Pozdrawiam

      Usuń
    2. A może nie zostawiam komentarzy, żeby nie zaskakiwać? A tak z ciekawości - dlaczego jesteś zaskoczona? Przecież musi być ten pierwszy raz:-) A napisałam, bo idziesz, jak burza. I to jest fascynujące!
      Odwiedzalam Twój poprzedni blog, a potem trafiłam tu.
      A poprzez Twój, odwiedzam inne. Mnie też ciekawi, co inni tworzą. Zostawianie komentarzy pochlania sporo czasu. A ja gaduła straszna jestem :-) I dlatego nie komentuję. Zdarzylo mi się raz, kiedy jedna z blogowiczek uznała się za eksperta od konkretnego rodzaju włóczki mając tylko JEDEN motek! I... zareagowałam! To był mój pierwszy komentarz na blogu. U Ciebie - drugi, a ten jest ... trzeci:-)
      Pozdrawiam Cie serdecznie

      Usuń
    3. Zapomniałm się podpisać - Aiwlys

      PS.
      A to drugi powód, że nie komentuję. Jak się "strzeli byka", to już "musztarda po obiedzie" :-)

      Aiwlys

      Usuń
    4. To ja Cię zapraszam, odwiedzaj mnie jak najczęściej i ZOSTAWIAJ komentarze, niech będzie czwarty......Pozdrawiam

      Usuń
  19. Piękne!Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Pocisnęłaś z tymi bransoletkami! "Chodzą" za mną te ostatnie, ale nie mam już dostatecznej ilości koralików! Pozdrawiam i całuski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięeki, że zajrzałaś do mnie. Jak "chodzą" to zrobisz. Powodzenia. Pozdrawiam

      Usuń
  21. Witam pięknie, Ludwiko
    Bardzo podobają mi się Twoje dzieła. Osobiście na wykonywaniu tych wszystkich cudnych bransolet i kolczyków nie znam się kompletnie, za trudne dla mnie. Próbuję swoich sił na drutach, o efektach na razie pomilczę, bo nie bardzo mam się czym pochwalić. Należę do grona namiętnie czytających forum E-dziewiarki, sama niezwykle rzadko zabierając głos. Dlatego ośmieliłam się zapytać Ciebie bezpośrednio na Twoim blogu. Ludwiko, czy możesz mi zdradzić, z jakiej włóczki robisz tę zachwycającą tunikę?
    Serdecznie pozdrawiam - Jola (venga z e-dziewiarki)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Jolu, witaj. Chwal sie Kobieto, bo liczy się wszystko cokolwiek zrobiłaś! I pytaj, pytaj, pytaj - czasem trzy razy. ja tak robię.:) Jolu tunika jest z malabrigo sock. Włóczka bardzo dobra, droga i ma jedna wadę (jak wszystkie ręcznie malowane)- mogą byc różne odcienie nawet z jednej farby. Ale i tak ją lubię:) Zapraszam Cię i pozdrawiam

      Usuń
  22. Cały czas obserwuję te koralikowe bransoletki...są piekne, każda jedyna i niepowtarzalna, ale pewnie bardzo pracochłonne? Tunika jest w moich kolorach, taka ciepła, bardzo mi się podoba. Zdradź, kochana, jak się robi dwa rękawy naraz, bo ja miałam taki przestój w robótkach, że nie nadążam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwono, rękawy poszły na @. Bransoletki są dosyć pracochłonne, ale dają zadowolenie jak wyjdzie wszystko jak trzeba, Lubię je robić. Miło, że się podobają Tobie. Dziękuję za to, że odwiedziłaś mnie i zostawiłaś komentarz. Zapraszam i pozdrawiam

      Usuń
  23. Jeszcze takich koralikowych cudowności nie widziałm. Są prześlicnie misterne. Chciałabym kiedyś spróbować coś zrobić sama. Jak dotąd, tylko oglądam, oglądam i podziwiam. Może skusiłabym się na jakąś. Bardzo podoba mi się ta z kwiatkami. Nie wiem tylko jaką ma długość i jak skontaktować się z Tobą Ludwiko? Pozdrawiam Matylda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Matyldo. Cieszę sie, że mnie odwiedziłaś - i zapraszam, rób to przynajmniej czasami. Milo, że podoba Ci sie to co robię. Kontakt na @ , podany na górze bloga. Pozdrawiam i czekam na @. :)

      Usuń
  24. Piękne są te bransoletki i gąsieniczka mi się podoba :)) czekam na sweterek bo wygląda już fajnie :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję:) Gąsieniczka wyszła ładnie, zdjęcie nie oddaje . Sweterka przybywa. Pozdrawiam

      Usuń
  25. Same cuda, aż mnie naszło, żeby coś samemu wydziergać:) Cieniowane są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo dziekuję Natalio:) Jak Cie naszło to rób, bo wiesz, może sie rozmyśli...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudne te Twoje wzorki, a te dwa pierwsze na górze dosłownie skradły mi serce ;) Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki , dzięki. I jak Ty Kobieto bez serca życ będziesz? Miło, że jesteś:)

      Usuń