xxx

twórczo, odtwórczo, coś nowego... ludwikar@poczta.fm
Dziękuję za odwiedziny, dziękuję jeżeli zostawisz komentarz


Obserwatorzy

poniedziałek, 4 lutego 2013

skarpetkowo.....

Znowu zdjęcia wstawiły się jak chciały, a nie jak ja chciałam - i nie zmieściłam informacji: wyrobiłam dwa moteczki, na drutach 2,5.
Pierwsze w życiu skarpetki z piętą wyrabianą - zaczęłam. Mam nadzieję, że skończę. Kasia zrobiła, to ja chyba też zrobię. Włóczka też lana gatto socks, tylko kolor inny. Mam tyle. Jak skończę, to oczywiście pokażę. Korzystam z instrukcji tutaj. Zaczęłam od palców, jak widać i - jestem przed piętą ...

4 komentarze:

  1. dobrze Ci idzie, fajne kolorki skarpetek
    u mnie na odwrót najpierw robię z piętą a następne będą spiralne

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę szaleństwo skarpetkowe na maxa.Podobają mi się.figosia

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne są kolory tej włóczki pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń