xxx

twórczo, odtwórczo, coś nowego... ludwikar@poczta.fm
Dziękuję za odwiedziny, dziękuję jeżeli zostawisz komentarz


Obserwatorzy

niedziela, 23 sierpnia 2020

Dar z nieznanym terminem

Życie. Każdy z nas dostał . To jak zalakowana przesyłka, w której nie wiemy co się znajduje. Trochę wiemy - życie, ale jakie jakie? Co będzie za godzinę? Kogo spotkam, kto mnie spotka.? Co się wydarzy?Czasem zadajemy sobie  pytania, czasem wolimy nie pytać i nie znać odpowiedzi. Czasem wydaje sie, że potrafimy dopłynąć do portu bezpiecznie - i nie dopływamy. Czasem boimy się, że nie damy rady - i dopływamy. Szczęśliwi, co spotykają po drodze życzliwych podróżnych, bo nawet jak się dzieje coś złego, to pojawia się pomoc.
Dzisiaj nie będzie o dzierganiu, włóczkach, sweterkach (co nie znaczy, że druty zupełnie odłożone), będzie prośba do wrażliwych, otwartych, pomocnych. Tak, wiem, że wołania o pomoc jest obecnie bardzo dużo, szczególnie, gdy pojawia się katastrofa, nieszczęście, choroba. Zwykle odpowiadam na takie wołania, trochę z egoizmu, z wiarą, że "dobro wraca".
apel- tu kliknij    

To moja rodzina, moja chrześnica siostrzenica. Kto przeczyta, dowie się, że jej mama zmarła na raka.Teraz raka zdiagnozowano u Magdy. W Polsce, w jej przypadku, leczenie dające większą szansę, nie jest refundowane.
Pewnie nie każdy zechce zastanowić się, czy jest w stanie pomóc - ale będą tacy, co zechcą. Jeżeli możesz - pomóż.
Kliknięcie w "apel" powinno skierować na stronę, gdzie Magda prosi o pomoc. Nie wiem, czy można zrobić inaczej,żeby było łatwiej. Moje zdolności i rozumienie techniki jest ciągle na etapie "paluszkowym" ( tu naciśniesz, a potem tu) 
Pewnie nie każdy zechce zastanowić sie, czy może pomóc.Tak też bywa. Wierzę jednak, że będą tacy, co zastanowią się " a może?",przeczytają - i wspomogą. Liczy się naprawdę każda złotówka.
Dziękuję jeżeli przeczytasz, jeżeli pomyślisz, jeżeli uznasz, że chcesz pomóc.
Dobrego dnia i spotkania życzliwych ludzi.

11 komentarzy:

  1. Ludwiko trzymam mocno kciuki, żeby się udało zebrać jak najszybciej brakującą kwotę i żeby lek zadziałał. Twój link prowadzi właściwe miejsce. Przesyłam moc uścisków i dobrych myśli!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bądźmy dobrej myśli. Mam nadzieję, że dzięki ludziom dobrej woli szybko uda się zebrać potrzebną kwotę. Życzę dużo sił dla Siostrzenicy i całej rodziny w tym trudnym czasie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ci za to, że zajrzałaś i za dobre mysli. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Wpłata zrobiona. Mam nadzieję, że uda się jak najszybciej zebrać potrzebne środki. Szkoda, że nasz NFZ nie pomaga wszystkim potrzebującym. Przesyłam dobre moce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuję. Dobrze, że jesteś Ty i inne dobre osoby.

      Usuń
  4. Wpłaciłam ile mogłam. Niestety nasz NFZ nie pomaga. Moja córka w tej chwili będzie mieć operację kolana prywatnie i już ma prywatną fizjoterapię. Mąż mimo, że dostał PILNE skierowanie do specjalisty, z powodu terminów odległych i złego samopoczucia póki co leczy się prywatnie. Współczuję wszystkim chorym. I życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażyno dziekuję serdecznie. Tym bardziej, że jak piszesz, też masz kłopoty.Współczuję, dzziekuję.

      Usuń