xxx

twórczo, odtwórczo, coś nowego... ludwikar@poczta.fm
Dziękuję za odwiedziny, dziękuję jeżeli zostawisz komentarz


Obserwatorzy

sobota, 8 kwietnia 2017

Serduszka i ....

Dzisiaj króciutko, bo zdrowie "wyjszło". Niby wiosna, niby ciepło, niby ubieram się nie za lekko - a silne przeziębienie (tak myslę) wygrało ze mną. Najczęściej tak jest, że jak jeden klocuszek spadnie, to następne tup, tup, tup - jak w dominie. Rano było "chyba lepiej", a teraz zimno mi, temperatura - na szczęście obrzydliwy kaszel odpuścił. Nie będę się użalać, bo każdy ma swoje kłopoty, trudności, dolegliwości, ..... Co ja będę marudzić. Aha, jednak troche muszę. Zrobiłam kocyk serduszkowy dla Kai, co się szykuje na ten świat i nijak nie umiem zrobić porządnych zdjęć okazujących wzór. Niby widać, z naciskiem na niby. Kocyk męczliwy w robocie, wymaga nieustannej uwagi - a ja dodatkowo musiałam z lupą. Wrrrrr..dla mnie niewygodny w robocie, schemat na dwóch stronach w każdym odcinku. Wymysliłam sobie, że będę robić z opisu. Opis prosty; x lewych, y prawych....Też małe literki ale węższa (zdecydowanie węższa) płaszczyzna. To co było nieprzyjemne, to błędy w opisie. To prawda, że jak napisałam do autorki, przysłała mi korektę. Tylko dlaczego dopiero wtedy?????

Popatrzmy
















330 g włóczki Yaku, druty nr 2,5. Włóczka zakupiona u Agnieszki TU. Lubię tu kupować, także dlatego, że mogę liczyć na podpowiedź:)
Kocyk ma 78x88cm.
Wzór TU

Duzo czasu straciłam na robienie zawieszki koralikowej - i nie zrobiłam . Mysle, że wrócę do niej, chociaż na razie nie bardzo wiem, jak to zrobić. Niby wszystko proste - tylko nie wychodzi. Przykro..Za to zrobiłam bransoletę, z której jestem bardzo zadowolona Szalenie podoba mi się. Taka szarość  elegancka. Nie lubię metalu, to pomyślałam, że zrobię zapięcie w koralików - uważam, że do całości pasuje.































Podoba mi się to zapięcie bardziej z boku niż na spodzie i wg mnie, wpisuje się w klimat. Tutorial znalazłam TU I co? Komus się podoba?
Koraliki toho 11,0.
I to by było na tyle, teraz do łóżka. Poszukam zdrowia. Dobrego dnia i dzięki, że znalazłaś czas, by do mnie zajrzeć.:)

22 komentarze:

  1. Dużo zdrowia , powrotu do zdrowia.
    Prace dopieszczone jak zawsze.
    Kocyk super, bransoletka pieknosciowa
    Pozdrawiam.
    Maraja


    OdpowiedzUsuń
  2. Kocyk rewelacja,pierwszy raz takowy widzę,jak dla mnie za trudny,takie cieńkie druty,podziwiam,zdrowia życzę,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Urszulo. Kocyk nie jest trudny, tylko uwagi wymaga.Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ludwisiu, znajdź to zdrowie jak najszybciej i nie puszczaj, jak już złapiesz:))) Zrobiłaś piękną bransoletkę i wspaniały kocyk, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, spróbuję złapać, chociaż łatwo nie jest:)

      Usuń
  4. Kocyk jest po prostu świetny. A bransoletka bardzo mi się podoba. Dzięki temu zapięciu jest bardziej oryginalna.
    Pozdrawiam wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy kocyk pierwszy raz widzę taki wzór:) Dużo zdrowia życzę:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocyk bardzo słodki, taki "Walentykowy" i na oko widać, że bardzo pracochłonny:) A bransoletka istny cud! bardzo elegancka i oryginalna:)
    Zdrówka życzę a z drugiej strony to tyle dobrego w Twoim przeziębieniu, że bez wyrzutów sumienia możesz buszować po necie i łapać wiosenne natchnienie na kolejne tórczości:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tusiu:) Nie, nie mogę buszować po internecie, bo nie mam siły.(kiedy jestem chora)

      Usuń
  7. Kocyk uroczy! Podziwiam Twoja cierpliwość i wytrwałość. Bransoletka śliczna!! Świetny pomysł z tym zapięciem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, miło, że zajrzałaś do mnie:)

      Usuń
  8. śliczne wszystko Ludwiko,jeszcze tego wzoru kocyka nie widziałam,nie podałaś też odnośnika do niego ,bardzo fajny na prezent dla bobaska :o)Życzę zdrówka w ogromnych ilościach,bo przy tych pogodach wszyscy jadą na deficycie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzeno dzięki, dzięki, dzięki także za zwrócenie uwagi co do linki.Już nadrabiam - nieuwaga:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ludwiczko, śliczności jak zwykle u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Efektowny ten kocyk;- bardzo mi się podoba. Do takiej robótki trzeba mieć zdrowie i cierpliwość.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ludwiko obejrzałam wzór-jesteś WIELKA ja odpadam w przedbiegach jak na niego popatrzyłam!Ale nie powinnam się dziwić,wszak wiemy jak zdolne "zwierzę" z Ciebie,a jakie ambitne!!Zdrowych świąt Ludwiko :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Marzeno.:)On jest upierdliwy ale prosty, bardzo prosty.

      Usuń