xxx

twórczo, odtwórczo, coś nowego... ludwikar@poczta.fm
Dziękuję za odwiedziny, dziękuję jeżeli zostawisz komentarz


Obserwatorzy

środa, 29 lipca 2015

Winogrona za srebro

Witam nowych Obserwatorów, miło, że jesteście:) Spodobał mi sie projekt Yellow Mleczyk, więc chętnie, z przyjemnością zgodziłam się na testowanie. Jest opisany jasno, przejrzyście, schematy bardzo czytelne- więc dzierganie go to sama przyjemność. Początkowo miałam nieco kłopotów z zapamiętaniem polskich oznaczeń, szczególnie pamiętania o tym, że P znaczy oczko prawe:). Pomocne jest tez podanie ilości oczek po każdym segmencie . Robiłam z lace Drops, z koloru który lubię, chociaż nie jest fotogeniczny. Ponieważ ja też niekoniecznie, to akurat tworzyliśmy dobra parę. Znam już ten kolor, robiłam z niego inną chustę klik. Tak wiec zamiast srebrnego dotyku mam smak czerwonych winogron:)
Ponieważ nitka cienka, zrobiłam więcej powtórzeń (o jedno) zarówno w schemacie pierwszym jak i drugim. Moja chusta ma wymiary 60 x 180 cm. Popatrzmy więc














































 Podoba się komuś? Mnie tak, Autorce projektu też - czyli warto sie cieszyć, że są takie fajne projekty, że mogłam go wydziergać - super:) . Ktoś się ze mną zgadza? Ktoś uważa inaczej? Zachęcam piszcie - ja czytam uważnie każdy komentarz.
Yellow Mleczyk, dziękuję Ci, że mogłam uczestniczyć w tej frajdzie, bardzo się cieszę.
Zużyłam 56 g, druty K P nr 3,75
Gdzie kupiłam włóczkę? - wiadomo TU.
Yellow Mleczyk ma twórczy czas, co chwilę nowy projekt. Zajrzyjcie na rav i na jej blog - warto.
A za oknem, pod balkonem mam taki widok teraz



 Tak, tak - to akacja kwitnie właśnie.
Dziekuję, że odwiedzacie mnie, dziękuję jak zostawicie ślad -  zachęcam - jutro też zajrzyjcie, będzie coś nowego . Naprawdę. Słonecznie dobrego wieczoru życzę:)





24 komentarze:

  1. Maraja
    Chusta jak mgiełka,kolorek super no wykonanie perfekt ,jak zwykle .
    Akacja troszkę się zagubila z tym kwitnięniem ,ale zazdroszczę widoku i zapachu.
    Pozdrowienia.
    Jutro też zajrzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziekuję Ci. To zasługa projektu, ja starałam się nie zepsuć:):)

      Usuń
  3. Myślę co by tu napisać i chyba nic nowego nie wymyślę.Ludwiko chusta jest....cudowna.Wszystko mi się w niej podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Chudzinka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chudzinko dzięki:) Cieszę się, że podoba Ci się.Miło jest czytać takie słowa:):)

      Usuń
  4. Obie świetnie wyglądacie i pasujecie do siebie ,Ty i chusta !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, dziękuję bardzo( to nie ja na zdjęciach, chociaż uważam, że mnie też pasuje:))

      Usuń
  5. Oglądam i oglądam...kilka stron w tył. I nie mam pojęcia, jak to zrobione - tak wiele, tak pięknie, tak...szybko. Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię, miło, że wpadłaś do mnie.Mam nadzieję, że będziesz zaglądała:)

      Usuń
  6. Jak dla mnie wyjątkowo piękna, bo bardzo lubię chusty w półkole. Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klikaf witaj, witaj:)Dzięki. Miło, zę Ci sie podoba.Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Piękna chusta. Chociaż kolor nie mój to urzeka swoją delikatnością. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno Cię nie było, więc tym bardziej miłe odwiedziny. Dziekuję, pozdrawiam

      Usuń
  8. Witam,
    i witam w klubie;-) również ten wzór testowałam,śliczny, kolor również bardzo ładny;-)
    teraz kwitnącą akacje również widziałam.
    Pozdrawiam i zapraszam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj więc "klubowiczko".Dziekuję Ci:)Zapraszam

      Usuń
  9. Ludwika, śliczna chusta! dziękuję Ci bardzo za test :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie, że Ci się podoba moje wykonanie. Dziękuję - bo wzór jest super i miło było testować:)

      Usuń
  10. Wspaniała chusta :-) Przepiękny wzór i cudowny kolor i Twoje perfekcyjne wykonanie.
    Bardzo mi się podoba.
    Zdjęcia wspaniałe - i Ty i chusta pięknie na nich wyglądacie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne winogronka wyszły spod Twych rąk. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nitka była cieniutka, chusta bardzo delikatna i zgrabna wyszła, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń