xxx

twórczo, odtwórczo, coś nowego... ludwikar@poczta.fm
Dziękuję za odwiedziny, dziękuję jeżeli zostawisz komentarz


Obserwatorzy

poniedziałek, 6 lipca 2015

Drobiazgi

Upały - nie dla mnie. Zero energii, powolność,ciężka głowa. Wczoraj nie mogłam zmienić pozycji z horyzontalnej, bo świat wirował. Uffff - nie znoszę upałów. Cieszę się, że dzisiaj wstałam, że żyję....a upały, jak wszystko, przecież przeminą.
Na drutach sweter z holsta, kadłubek się robi. Trochę potrwa. Powstały drobiazgi koralikowe.Zastanawiałam się, czy je teraz pokazywać. Jeszcze te są dla tych, co uznają "jedynie słuszny kolor".Pokażę, bo ucieszyłam sie, że skończyłam. Mam taki jeden, który zaczynam nie pamiętam ile razy, wrrr. Już "byłam w ogródku..." - źle skręcony. Uparłam się, więc wrócę do niego, mimo, że łatwo (dla mnie) nie będzie. Jak dla mnie i zdjęcia i opis bardzo nieczytelny - ale spróbuję. Aha, i nie będzie niebieski:)













Schemat znalazłam TU . Wymaga nieco interwencji korygującej, ten jednak tak zostanie:)


















To jest "Diamentowy wisior" totorial z Jolinki. Napisany i pokazany bardzo jasno - nic tylko robić. Zamierzam dorobić do niego sznurek koralikowy, tymczasem wisi na rzemyku.
Co myślicie? Podoba sie komuś, czy tylko mnie?:)

Towarzystwo wisiorków





W lipcu zamierzam tez zrobić szal (jeden z 12:):)) jeszcze nie wiem ten, czy ten.
Dobrego dnia, dobrego tygodnia dla Ciebie. Cieszę sie z każdej wizyty i każdego komentarza. Pozdrawiam Was cieplutko.

19 komentarzy:

  1. "piękne drobiazgi", szczególnie ten diament w jedynie słusznym kolorze :)
    szale fajne oba, ale głosuję na szoguna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu:) Pierwszy będzie chyba szogun -o ile poradzę sobie (oznaczenia dziwne).Pozdrawiam

      Usuń
  2. Jestem za szalem Kierana bo też będę go robić:))) A drobiazgi bardzo fajne:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję:)Basiu oba są Kierana:)Milo, że podobają Ci się "drobiazgi".

      Usuń
    2. No tak:) z tego upału zapomniałam napisać że chodzi mi o szal pierwszy:)))

      Usuń
  3. Ja też nie lubię upałów a właśnie u mnie już grzeje niemiłosiernie. A jak się jest w pracy to gorąco jest jeszcze gorsze. Robiłam Magiczne fale wyszły fajnie ale cały czas zerkałam w schemat jakoś nie trzymały mi się głowy. Pozdrawiam podkarpacko Ewa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Ewo:)Myslałam o Tobie:) Fale będą chyba jako drugie:) Czyli jakbym miała trudności to do Ciebie? Buziaki

      Usuń
    2. Oczywiście chętnie pomogę ale szczerze mówiąc to ja nie dorastam Ci( przepraszam powinnam ze względu na szacunek napisać Pani)do pięt w kwestiach drutowych nie wspominając o koralikach. Pozdrawiam i życzę zdrówka. Ewa dziś z równie gorącego Podkarpacia.

      Usuń
  4. Cudne naszyjniki :-) Piękności :-)
    Szale obydwa są piękne i obydwa bardzo mi się podobają. Czekam na Twój wybór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu miło,że wpadłaś:) Będą zrobione oba (mam nadzieję). Pierwszy szogun chyba.Miło,żepodobają Ci się moje drobiazgi.Ciekawa jestem,który najbardziej:)Buziaki

      Usuń
  5. śliczne te Twoje drobiazgi Ludwisiu; a upał chyba każdy znosi ciężko, jak się ochłodzi będzie lepiej. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,dziękuję:)Znam takich,co czują się dobrze tylko w upale:) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Piękne i okazałe Twoje drobiazgi. Podziwiam, ale ja się za takie cuda nie biorę.
    Szal mnie się spodobał pierwszy, jednak nie wiem jak się zdobywa taki wzór i dlatego jeszcze się nie odważyłam podjąć takiego zadania. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alino witam Cię, na chyba pierwszej wizycie, u mnie - cieszę się:) Obejrzałam Twoje cuda i powiem, że "ja za takie się nie biorę". Podziwiam. A wzór się kupuje(czasem są bezpłatne). Zapraszam, będę sie cieszyła, jeżeli mnie jeszcze odwiedzisz:)

      Usuń
  7. Maraja
    Drobiazgi ? ile to pracy ,? jak zwykle drobiazgowo precyzyjnie.
    szale i tak powstaną oba ,więc proponuję na początek ten , który bardziej Tobie się podoba .
    Pozdrowienia.
    A co nowego u Wojtusia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Marajo, juz sie niepokoiłam co sie dzieje, że mnie nie odwiedzasz:) Fakt, bez pracy sie nie da - ale jak mi robienie czegos sprawia przyjemność, to nie męczy. Hm u Wojtusia przygotowania do 1 roczku. Przebiega, uczy się, irytuje jak mu nie wychodzi i nawet coś w tej irytacji mówi, ale w swoim języku:)Pozdrawiam

      Usuń
  8. Ładne drobiazgi. Dla Wojtusia z okazji ROCZKU duuuużo zdrowia i radości. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję bardzo Mario:) Słonecznie pozdrawiam

      Usuń